gratis Music player app m. FLAC/WMA support

• Som emnet siger, så leder jeg efter en musik app, til min nye Android telefon (ZTE Skate med Android 2.35), da det meste af mit musik er encoded i FLAC eller WMA format.

Nogen der har nogle gode forslag?

Jeg er klar over at jeg kunne smide en anden ROM på (f.eks. Cyanogenmod 7) og på den måde få support for i hvert fald FLAC(det har min gamle HTC Tattoo med cyanogenmod 7 i hvert fald), men da telefonen er ny, vil jeg lige lade den blive lidt ældre før jeg rooter den.

Og jeg er også godt klar over at jeg bør få konverteret mit musik, til noget det er nemmere at have med at gøre, men det bliver heller ikke lige nu ;)

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

• Hmm... den virkede ikke for mig, der må mangle noget codec et eller andet sted.

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

• Winamp kan sagtens æde FLAC filer hvis du henter det gratis addon der tilføjer filtypen. Og så er det et af de mere "professionelle" afspillere.

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Winamp kan sagtens æde FLAC filer hvis du henter det gratis addon der tilføjer filtypen. Og så er det et af de mere "professionelle" afspillere.

Errr... jeg kan ikke se noget FLAC plugin til Android Winamp, udover at betale 5$ for det, men så er det jo ikke gratis længere ;)

• Åh! Så slet ikke at der var tale om en smartphone. Nej det kan du så nok have ret i - kender ikke specifikke afspillere under Android der kan det (da jeg ikke selv bruger FLAC mobilt) ;(

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |