Forskellig lydoutput

  • Hej :)


    Jeg har forsøgt at søge lidt, men syns det er lidt svært at skrive det rigtige for at finde det jeg ønsker.


    Jeg ønsker f.eks at min Firefox eller andet specificeret program bruger min ene lyd output, mens mit spil og diverse andre ting bruger mit headset..
    Jeg ved jeg kan sætte denne Standard Voice ting i windows 7 standart. Men det hjælper ikke hvis man bruger msn til at snakke eller hvis jeg vil have mit spil lyd igennem headsettet..


    Jeg ved jeg har kunne før, men det er mange år siden jeg fandt et program.
    Så mon en af jer kan hjælpe mig til lige at genopfriske min latterlige hukommelse? :D


    På forhånd mange tak!
    p.s God Jul!!!

  • Hvert eneste program skal have en opsætningsmulighed for at vælge hvilket output der skal bruges - det har MSN og Firefox dog nok ikke.


    Så den nemmeste løsning er nok at se om dine spil kan vælge output - og så sætte Windows Default til det output som skal bruges til de programmer der ikke kan vælge, og så vælge det andet output i de der faktisk kan (spillet)


    Håber det kan bruges. 8o

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Hvert eneste program skal have en opsætningsmulighed for at vælge hvilket output der skal bruges - det har MSN og Firefox dog nok ikke.


    Så den nemmeste løsning er nok at se om dine spil kan vælge output - og så sætte Windows Default til det output som skal bruges til de programmer der ikke kan vælge, og så vælge det andet output i de der faktisk kan (spillet)


    Håber det kan bruges. 8o

    Ja se det tænkte jeg også. men det er ikke muligt. :/
    MSN og spil skal bruges i headset. mens firefox, grooveshark osv skal bruges på mit anlæg.


    Men det er ikke muligt desværre at definere i nogle af programmerne. :(