Flænge i skærm

  • Hej. Da jeg kørte hjem fra lan i dag var vi nødt til at lave en hård opbremsning. Min BenQ XL2410T væltede, og da vi kom hjem var der en flænge i skærmen fordi den havde vendt sig og ramt mit kabinet. Er der noget jeg kan gøre for at reparere det, eller nogle steder jeg kan tage hen for at få det ordnet? Har ikke lige de penge til en 120hz der skal til lige nu, så det er sgu lidt af et problem.
    PLEAS hjælp mig.

  • Du skal have sat et nyt panel i den. Den du har nu er færdig og kan ikke laves igen.


    Prøv at tage kontakt til mm-vision og hør om det overhovedet kan betale sig at få sat et nyt panel i, eller du må se dig om efter en anden skærm.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Nu skriver du jo reelt ikke om det er plast delen elle selve panelet


    skærmen koster lige over 2200 kroner


    tror simpelthen ikke det kan betale sig at skifte panelet


    udskiftningen vil sikkert koste 500 alene i arbejdsløn

  • Ingen idéer på hvad du ellers kan gøre end dem der allerede er forslået, men når jeg skal tage min skærm(e) med til LAN så putter jeg altid en stor pose eller et tæppe over dem, grundet at min gamle skærm ridsede jeg på samme måde som dig.
    Jeg dækker normalt også mit kabinet, der kan jeg også godt undvære ridser i.