s/b: Gtx 580 salg, evt. bytte.

  • Hej!


    Jeg har et GTX 580, af mærket Point of View, som jeg gerne vil bytte/sælge.


    Kortet er købt, fra nyt, i slutningen af august i forbindelse med køb af en hel ny computer, så kvittering haves. Yderligere bytter/sælger jeg kortet med en Thermalright Shaman Cooler, monteret eller som ekstra tilbehør.


    Med shaman køleren monteret, holder kortet, ved maks load, en temperatur på 55grader og er praktisk talt lydløst.


    Jeg søger enkelt kort, eller en sli/crossfire kombination af de lidt "kraftigere" kort fra henholdsvis amd og nvidia. Jeg er villig til selv at smide nogle flere penge i byttet, så det matcher en evt. prisforskel i byttet. Jeg er også villig til at sælge kortet til den rette pris.


    Mvh, Søren P

  • Jeg har et XFX HD5970, hvis det var noget?

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Er man her stadig?

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • #2+4 Ja, jeg er her stadig, ked af det sene svar. 5970 er satme et lækkert kort, uden tvivl, men hvis jeg skal op og have den ydelse jeg søger, skal jeg tri-fire med endnu et singlecore kort, og det tror jeg sgu at jeg få lidt problemer med i min kasse. Mange tak for tilbuddet ellers, 5970 er et lækkert kort!
    Mvh. Søren P

  • #7 Jeg har kvittering på kortet. Lige nu er du den med det højeste bud. Jeg mangler lige at høre tilbage for et par andre der har budt på det, men jeg skriver lige så snart jeg hører noget. Må man spørge hvor du bor henne af?
    Mvh, Søren P

  • Bare i orden.. Er også udemærket tilfreds med det, men man er vel altid på udkig efter at lege med noget nyt ;)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • #15 Ja, shaman køleren inkluderet. Jeg er fra København, så det bliver nok lidt besværligt at mødes personligt, selvom jeg også klart fortrækker det selv. Jeg kender ikke privatbetaling.dk, men kigger lige på det :)
    Mvh, Søren P

  • #17 Jeg har ikke rigtig nogle erfaringer, eller kender nogen der har, med privatbetaling. Jeg kiggede efter tog til Århus, men det ligger på 700kr tur retur for mig, det er lidt urealistisk.. Enten skal vi mødes på halvvejen et sted, ellers så må det blive et helt forsvarligt indpakket kort, sendt med post danmark.
    Mvh, Søren P
    ps, kostede en bilet fra københavn til århus, ikke kun 135kr før i tiden? eller er det mig der er ved at blive senil?..

  • Hej igen. Jeg er rigtig ked af det, men jeg bliver nødt til at springe fra :(. Der kom lige en stor, uforudset udgift i går (tandlægen), så nu har jeg ikke rigtig plads i mit budget til at opgradere min PC.


    Jeg beklager og håber, du finder en køber. Det er en super pris for det kort og den køler.