Racistisk kælling.

  • Jeg læser om en kvinde er er blevet anholdt for at ytre sin holdning... Selvom det ikke er den bedste holdning at have er det ikke desto mindre en holdning.


    racisme er blevet så forbandet overrated

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Jeg læser om en kvinde er er blevet anholdt for at ytre sin holdning... Selvom det ikke er den bedste holdning at have er det ikke desto mindre en holdning.


    racisme er blevet så forbandet overrated


    Lige præcis!
    I dag kan man ikke have en holdning til udlændinge på nogen som helst måde, uden at folk STRAKS tror man er racist.
    Men at kvindens holdning så nok godt kunne være blevet sagt pænere er jeg enig med!


    Edit - Jeg FATTER ikke tweaks nye måde at quote folk på :crazyeyes:

  • Lige præcis!
    I dag kan man ikke have en holdning til udlændinge på nogen som helst måde, uden at folk STRAKS tror man er racist.
    Men at kvindens holdning så nok godt kunne være blevet sagt pænere er jeg enig med!


    Edit - Jeg FATTER ikke tweaks nye måde at quote folk på :crazyeyes:

    jo, det kan man godt så længe ens hudfarve ikke er hvid... er man ikke hvid, er man som regel ikke racist :D


    Nu kender jeg ikke den britiske lovgivning på området, men i DK kan der max. udstedes en bøde (takket være grundlovens §71 stk. 1) da det principielt set er en politisk holdning...


    det er en skør verden :roller:

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200