Problem med usb modem

  • Hej


    Har et underligt problem med et usb modem.


    Igår da jeg startede pc'en, begyndte modemet det med at ville afinstallere opkalds programmet og driveren, og da jeg ikke kunne få det til andet, prøvede jeg det.


    Efterfølgende vil det kun forsøge at afinstallere igen hver gang modemet bliver sat i pc'en.
    Skiver noget med at "installations programmet forsætter nu med installationen, men det gamle skal først afinstalleres", og så står den ellers og tygger på det i et par minutter hvor det så ser ud til at gå helt som det skal.


    Har prøver telia's hotline, ja der var ikke meget hjælp.


    Har kørt diverse registrerings og driver oprydnings programmer, cccleaner, driver sweeper osv. uden held.


    Har slettet modemet i enhedshåndtering uden det hjalp. Efter genstart fandt pc'en det med det samme.


    Har prøvet at slette så mange procceser som det var muligt uden windows gik ned, i tilfælde der skulle være en konflikt.


    Modemet virker fint i andre pc'er.


    Kan se og bruge modemet som et normalt usb drev, det er også på modemet softwaren ligger.


    Hvis der er nogen der har en god ide til hvordan jeg får det til at spille igen, vil det bare være super.

  • hvad er dit system Mac/Win XP/Win VISTA/Win 7 eller Ubuntu, Linux
    men vis det er xp 1043 så bliver stor set all usb modem til 1043 opsagt eller de gider ikke og putte xp ind i dem mere.