Fejl i det nye forum kan rapporteres her

  • måden det nye forum er bygget op på gør det desværre svært at lave en variabel bredde

  • måden det nye forum er bygget op på gør det desværre svært at lave en variabel bredde


    Er det så muligt at gemme bredde indstillingen lokalt i stedet for på ens bruger?
    Ellers skal jeg skifte det hver gang jeg skifter mellem bærbar og stationær, hvilket er mindst 1 gang om dagen :)

  • Det lyder tosset, at man på et nyt og opdateret forumsystem ikke kan lave variabel bredde.
    Men hvad ved jeg også om det. :roller:
    Jeg glæder mig i hvert fald meget til noget bredere end de 1500.


    Lige nu er selve forumet jo kun 1026 pixel bredt,
    hvis man altså trækker de der to kolonner fra som jeg ikke selv bruger.


    Så det fylder sgu ik meget på en 2560x1440 skærm. :crazyeyes:

  • Ikonet foran "køb & salg" på forsiden skifter ikke til det for forum med ikke læste poste når der kommer nye i den sektion. Det er som om det ikon kun indikere at der ikke er nye poster i selv "Køb & Salg" og ikke i sub-fora.

    Det er faktisk stadigt et "problem". Du kan se på billedet hvad jeg mener. Der er nye tråde i både køb og salg, men "køb og salg" ikonet er stadigt som ved ingen nye tråde.

  • Når jeg svarer på indlæg tæller min "tæller" kun en op, efter et kort kig i FAQ havde jeg forstået det som om vi skulle få 5 Points, mig som har misforstået noget? =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Der arbejdes på små ikoner ud fra sub forumerne så man kan se aktiviteten.


    Der arbejdes også på en forum version med variabel bredde fra 1500 og op til en endnu ikke fastsat max bredde.

  • Indlæg er indlæg


    ens forum rank er baseret på de point

    arh på den måde, hvor kan man så egentlig se sine point? =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Ved ikke om det har været oppe i tråden, men kan det passe, at man ikke kan få den til at logge på sin bruger automatisk? Er vant til bare at åbne Tweak, og direkte kunne gå ind at skrive et indlæg, uden at skulle logge ind. Men bliver hele tiden fanget nu, får skrevet mit indlæg, men kan ikke poste det fordi jeg ikke er logget ind, så er jeg nødt til at kopiere det hele, logge ind, og ctrlV indlægget... Kan man ikke få den til at blive logget ind, hele tiden, som man kunne før i tiden?

  • Ved ikke om det har været oppe i tråden, men kan det passe, at man ikke kan få den til at logge på sin bruger automatisk? Er vant til bare at åbne Tweak, og direkte kunne gå ind at skrive et indlæg, uden at skulle logge ind. Men bliver hele tiden fanget nu, får skrevet mit indlæg, men kan ikke poste det fordi jeg ikke er logget ind, så er jeg nødt til at kopiere det hele, logge ind, og ctrlV indlægget... Kan man ikke få den til at blive logget ind, hele tiden, som man kunne før i tiden?

    prøv lige at bruge http://www.tweak.dk og se om det ikke løser dit problem

  • Svar fra WoltLab omkring iPad problemer



    this is a known problem with smilies or graphics in general in animated GIF. It is a bug
    in Safari and unfortunately we don't have a solution for it. We have to wait for a fix
    from Apple.


    Until then we recommend to disable all animated smilies to avoid crashes on Apple devices.


  • Ahh ok, så det er derfor Safari altid crasher når jeg skriver et indlæg i browseren i stedet for i Tapatalk.
    Skriver også en del på et Xbox forum, der ikke understøtter Tapatalk, og der kan jeg se der er 10 animerede smileys på deres
    "skriv-et-indlæg-side", og det har aldrig crashet Safari.


    Så det kan være det høje antal animerede smileys er grunden.

  • Tillod mig lige at afprøve noget.
    Jeg skriver dette indlæg på min iPad 2 i Safari, og...
    Hvis jeg - under skrivefeltet - klikker på indstillinger, i stedet for at se alle smileys,
    Ja så ser det ikke ud til at Safari crasher.


    Så det kan man jo evt. gøre fremover, hvis man gerne vil skrive på iOS,
    og ikke har Tapatalk.

  • Det vil jeg da gerne tese..
    Hvad har du lavet?
    Har du fjernet mange af animationerne?


    Ind til videre er Safari i hvert fald ikke crashet.
    Det havde den gjort for længst allerede her.

    Det lyder godt.


    Undrer mig til gengæld over at hvis det er en kendt fejl, at Apple ikke har fikset det for længst.