Anbefal mobilselskab

  • Pr. 1. december udløber min bindingsperiode hos 3, og jeg vil derfor straks søge efter hvem jeg så skal bruge, da 3 ikke har levet op til mine forventninger.


    Er dog i tvivl eftersom der er en million teleselskaber efterhånden, så derfor spørger jeg nu om nogen af jer kan anbefale noget :)


    Mine krav:
    Fri SMS
    Fri data (eller i hvert fald 1gb + fri med begrænset hastighed)



    Mht. dækning, tja 3 har ingen dækning hvor jeg bor (lejlighedsområde i 9200), men telia ser fint ud.

    Jeg har overvejet telia flex til 100kr om mdr., men hvis der er et andet produkt jeg har overset så sig endelig frem :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Hvis dækning kan være et problem, vil jeg næsten anbefale dig at høre dine naboer for hvad de har oplevet af problemer med dækning osv.


    Det nytter ikke så meget at vi kommer med vores anbefalinger omkring netværket, hvis der er udbredte problemer med dækningen hvor du bor.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Glem hvad jeg sagde...
    Så lige at du ingen dækning havde på 3's net.


    Men ja, Som RTM siger.. Bank på hos naboen, og spørg dem.


    Eller hæng en seddel op i opgangen, og spørg hvilket selskab de bruger, og om de er tilfredse med dækningen.

  • Dem jeg kender der har telia snakker hverken om godt dækningen eller kundeservicen så jeg ville ikke vælge dem. Men det er i Nordsjælland det er muligt at det er anderledes andre steder:)

    /Steffen


    IBM T60
    Intel T7200@2.0 GHz
    Intel X25-M - 160 GB
    2 GB Ram

    Rettet en gang, sidst af Tecza ().

  • Min kammerat der bor 50m væk har telia og det kører bedre end 3 :)


    Ved dog ikke noget om tdc og telenors netværk.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • jeg bruger telia, bor dog på midtsjælland, men jeg kunne aldrig finde på at vælge andre selskaber da jeg kun har oplevet gode ting ved telia og deres dækning er ganske fin, har i hvert fald ingen problemer med dem :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af livsnyder
    Bibob har noget med 5 timers tale og 5 giga data og fri sms for 149


    Hvis det er med samme dækning som der er herfra Odense og til Give,
    så vil jeg bestemt ikke anbefale BiBoB eller alle andre der bruger Telenors net.
    Har aldrig oplevet dårligere data dækning.
    Er satme glad for der ikke var binding på da vi havde det, så vi kunne komme
    hurtigt derfra.

  • Kan godt være det virker en anelse "jeg skal da lige have et link" agtigt, men jeg har netop opdateret min liste over billige fri tale abonnementer, ja og det er jo lidt det der er meningen med liste - at den kan blive brugt til at finde det billigste fri tale / taletid.



    Se oversigten her: Fri tale og sms


    Jeg vil klart anbefale Oister, deres priser er ganske enkelt BEDST.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jjdenmark
    Jeg vil klart anbefale Oister, deres priser er ganske enkelt BEDST.


    Oister dur' bare ikke i dette tilfælde, da 3's dækning er dårlig hvor JuiCe bor.
    Jeg ville nemlig have foreslået det samme selv.

  • Jeg er lige skiftet til Telmore, lige nu kører de med en kampagne med du får 150 kr når du tilmelder dig.. Men de kører over TDC's net, hvilket burde være nogenlunde stabilt over det hele..

  • Som de andre skriver, så bank på hos naboen eller spørg dine venner og bekendte (der bor i samme område) om de er tilfredse med dækningen hos deres mobilselskab. Personligt har jeg gode erfaringer med CBB mobil, men fordi de har god dækning hos mig er ikke ensbetydende med, at der er samme dækning hos dig.


    Hvis der er god CBB (Telenor) dækning hos dig og du ikke taler meget, så kan du også overveje Bibobs nye pakke Bibob byte. Den indeholder fri sms og data og så betaler man for tale per sekund.


    Jeg kan godt forstå at du synes det er svært at finde et selskab der passer, da der er mange faktorer der spiller ind, men vigtigt er det jo, om netværket er godt i dit område.


    Held og lykke med jagten :crazyeyes: