i5 2500 vs 2500K ?

  • Der er en mindre forskel på grafik kernen for K udgaven (den er hurtigere), men hvis du ikke bruger integreret grafik alligevel er det jo lige meget.


    Men helt generelt syntes jeg dog at du skal tage K udgaven.
    Først og fremmest ved man jo aldrig om man ikke skulle få lyst til at gøre det senere hen alligevel, derudover hvis du skulle få lyst til at sælge din computer på et tidspunkt, vil det sandsynligvis trække ned at det ikke er K udgaven.


    Så er det jo også kun 75kr det drejer sig om.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Er helt enig i det med videresalg.. Det vil gøre den langt nemmere at komme af med, og om et par år bliver 2500k den tids e8400 - mange kommer til salg og du vil simpelthen ikke kunne komme af med din 2500 :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

    Rettet en gang, sidst af Renegger ().

  • Jeg kan helt ærligt ikke forestille mig hvem der kunne have interesse i at købe en i5 processor, hvad enten det er K-modellen eller ej, om et par år. :)


    Men ja, I har ret. Der er faktisk kun kr 60,- forskel på de to udgaver hos komplett.dk