At slette sin bruger fra tweak.dk

• Hej kære medlemmer på tweak.dk
    jeg har ikke længere brug for min bruger på tweak.dk, og slet ikke, at et søgeresultat fra google på min mail fører her til (årsagen er muligvis kommende online branding).
    Søgning på tweak.dk's forummer ("slet bruger") gav intet reslultat.

1) Hvordan sletter jeg min bruger
    og
    2) sikrer jeg mig hermed at mine gamle posts bliver slettet fra sitet, så google resultaterne forsvinder?

• Ved ikke hvordan du sletter den, du kan prøve at skrive en PM til Burger eller Pinky, hvis de ikke svarer på denne tråd.
    Ellers kan du jo bare redigere i dine tidligere posts, og fjerne det tekst du ikke vil have? :)

/edit
    Du skal lige huske at Google stadig har resultaterne her fra Tweak som en cached side, det tager noget tid før de sletter det, så skal du måske have fat i Google?

• Du kan ikke få slettet dine indlæg - det ville ødelægge kontekst i gamle tråde. Men som jeg husker bliver en bruger der er slettet ændret til "gæst" på de fleste forum systemer.

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Nu er det jo ikke nødvendigt at have vist en offentlig mail adresse her, så hvis det kun er din mail adresse der interesserer dig, kan du jo fjerne enhver henvisning til den, hvis du har skrevet den i en tråd.

Samt skjule din mail adresse på din profil.

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

• Hej oli.
    Det selvfølgelig trist hvis du gerne vil fjernes fra Tweak.dk, men hvis det er dit ønske så send mig en PM som bekræftelse og så sletter jeg dig :)

Mht. tråde du har oprettet / svaret i, så gør vi ikke noget ved disse da det - som der allerede er sagt - vil ødelægge kontekst i disse. Der er selvfølgelig ikke noget der forhindre dig i selv at gøre det, men vi gør det ikke :)

Håber mit svar kunne bruges.

Mvh.
    David / JuiCe
    Administrator

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Og til en anden gang, stå ved hvad du skriver på nettet ellers stop med at bruge det.

[Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

• Jeg kan se at du nu har gjort så din mail adresse ikke er offentlig. Næste gang google cache de tråde du har skrevet i, forsvinder din mail adresse.

Sig til hvis du fortsat ønsker din forum bruger slettet.

Oprindeligt indlæg af SShadowS
    Og til en anden gang, stå ved hvad du skriver på nettet ellers stop med at bruge det.

:goodpost:
    Man skal indeed være forsigtig med hvad man lægger ud af informationer, man kan aldrig være HELT sikker på at alt bliver slettet, især ikke med steder på nettet som fx. Wayback Machine...

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200