S: Komplet high end vandkøling sæt

  • Vil til at køre med luftkøling igen da jeg ikke rigtig kan se pointen i vandkøling mere så nu skal det sælges.



    TFC Xchanger 360 mm radiator + 3x 4500 rpm delta fans.


    http://www.dangerden.com/store…-triple-radiator-360.html


    Laing DDC 18 watt pumpe med en alphacool reservoir/top monteret på.


    [Blocked Image: http://www.pccasegear.com/images/ddcpumpwithres.jpg]



    Ek Supreme kølerhoved (den helt gode gamle model) med mount til alle nye Intel socket. Har AMD pladen også den er dog blevet modificeret en smule.


    2x XSPC vga blokke med tilbehør. Det er de helt gamle små nogle det er nogle af de bedste de har lavet.


    8-10 mm push on fitting med slanger i diverse længder nok til at det hele kan monteres i et stort kabinet.


    Jeg har kasserne til de fleste ting, men der er ingen kvittering på noget af det, men det er i en superb stand.


    HBO: 1300 kr


    Det befinder sig i 8600 Silkeborg og kan afhentes eller sendes på købers regning.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasm401i
    hvad fittings er det?
    har du køler profiler til ram og såden noget, eller hvad mener du med tilbehør? :)


    hvad for nogle kort brugte du dem på? hvordan er temp? :)


    Der følger 8-10 mm push on fitting med.


    Har kørt med dem på to GTX580 kort der kørte 1000 mhz på gpu til hverdag med gode temps.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasm401i
    har du køler profiler til ram og såden noget, eller hvad mener du med tilbehør?


    er det G1/4?


    Ja de er med g1/4 gevind og med tilbehør mener jeg de nødvendige bolte og møtrikker til at kunne montere dem.


    Køler profiler har jeg aldrig brugt og der følger hellere ikke er nogen med.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasm401i
    blev dit gfx ikke meget varmt ved ram og dde andre ting der bliver kølet normalt? :)


    Ram chips bliver ikke ret varme så i de fleste tilfælde er det overhovedet ikke nødvendigt med små køleprofiler på rammene.


    Det er kun mosfet der skal køles på et grafikkort og da jeg bruger et bench tabel til hverdag har jeg bare haft en blæser til at stå og køle mosfet uden brug af køle profiler.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66


    Ram chips bliver ikke ret varme så i de fleste tilfælde er det overhovedet ikke nødvendigt med små køleprofiler på rammene.


    Det er kun mosfet der skal køles på et grafikkort og da jeg bruger et bench tabel til hverdag har jeg bare haft en blæser til at stå og køle mosfet uden brug af køle profiler.


    Er du sikker? Har selv ignoreret tråden lidt, fordi jeg synes grafik ram ser ud til at være det første til at ryge. Har i hvertfald haft 2 8800gtx og et 4870x2 med ramfejl, og fælles for dem er at de blev ret varme.


    Anyway, hvis du mener de virker med nyere kort uden ram problemer, ville jeg da være lidt interesseret i hele bunken.

    MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af neiro


    Er du sikker? Har selv ignoreret tråden lidt, fordi jeg synes grafik ram ser ud til at være det første til at ryge. Har i hvertfald haft 2 8800gtx og et 4870x2 med ramfejl, og fælles for dem er at de blev ret varme.


    Anyway, hvis du mener de virker med nyere kort uden ram problemer, ville jeg da være lidt interesseret i hele bunken.


    Som sagt brugte jeg dem til 2x GTX580 hvor alu profilen på dem var klippet så de kun dækkede mosfet og ikke ram chips.


    har aldrig haft problemer med at ram chips blev for varme. Har også kørt flere 8800GTX med vdimm volt mod så du har fået noget at leve af.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasm401i
    har lige købt, komplet vandkøling*2 + ekstra fittings for 575kr?


    Det må være noget thermaltake bigwater sjov til den pris.


    Vil gå ned til 275 kr for begge to hvis du vil have dem eller så for de lov til at stå til 300 kr som hbo for begge to da jeg ved at de er det værd.


    De er svære at finde og er stadigvæk ret eftertragtede.