Top køler til CM Storm Enforcer

  • Jeg er ikke sikker på at dette er det rigtige forum, men jeg prøver...


    Jeg har lige fået en ny computer som er i CM Storm Enforcer kabinettet. Det komme med mulighed for at installerer en 200mm, eller 2x 120mm i toppen af kabinettet, og siden dette ikke er blevet gjort af forhandleren vil jeg selv gøre det. Der er jo ikke nogen grund til ikke bruge muligheden ;)


    Det jeg gerne vil ha' svar på er;

    • Skal jeg vælge én 200mm eller 2x 120mm?
    • Skal den/de installeres som intake eller outtake?


    - det skal nævnes at jeg snakker om normal luft kølning til kabinettet, og ikke vandkøling.


    Til jer som ikke kender CM Storm Enforcer, så har den én 200mm intake foran, og én 120mm outtake bagved. I kan se den her.


    Hvis i vil have specs fram mit system, henviser jeg til min signature.



    Jeg håber at der er nogen som kan hjælpe :)

  • Tak for det. Tror jeg tager dem i rød version i stedet da det matcher det lys der allerede er i kabinettet. Støjniveauet ligger på 19 dBA, hvilket er det samme som min front, så det må være fint nok :)

  • HEr er en 200mm blæser magen til den, der sidder i mit 902 kabinet og den rykker noget luft. Ved dog ikke om den passer lige i dit kabinet, men målene skulle være rigtige :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H