Assassins Creed 2 - PC

• lol, selv Brotherhood er ved at være et år gammelt og Revolution kommer til december.

Have anmelderen nu startet med det allerførste AC spil, så ville han være inde i styringen, selv om den er ændret lidt fra I-II. Et spil som dette skal ikke være let og lige at gå til, at lære styringen at kende er en del af spil oplevelsen.

Universet omkring Altair og Ezio er hamrende godt og jeg har hygget mig i mange timer med de 3 første spil i serien. Jeg glæder mig til del 4, grundet Ezio kommer tilbage i Altairs univers og jeg mener er helt klart den bedste. Brotherhood har så den fordel at der er multiplayer med hvilket er med til at forlænge livet for spillet.

At starte ud med AC II nu, so kommer der vel en anmeldelse af MW2 i næste uge :crazyeyes:.

Mvh
    Sam

AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

• Måske vi kan være heldige at de kommer med en anmeldelse af Age of Empires, måske 2'eren hvis vi er heldige ;)

• Hvis nu jeg skulle tillade mig at gætte, så er Holstie ny og det er hans første artikel (se på oprettelsesdato for brugerkonto), som så er lavet over et eller andet tilfældigt.

Hvis det er tilfældet, så lad os give ham lidt frihed.

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

• Ja giv lige manden lidt ro, og til info var det faktisk et tweak spil, som vi har fået af Ubisoft, og en anden anmelder så "glemte" at anmelde...

Men bare rolig ikke fordi vi har tænkt os at smide "gamle" andmelser op fremover.

/Thomas

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards