S: Synology USB Station 2 NAS server (Ny pris)

  • Jeg har sådan en fin lille Synology USB Station 2 NAS server til at ligge jer gerne vil sælge da jeg opgradere til noget der er lidt større.


    http://www.synology.com/produc…SB%20Station%202&lang=dan


    http://www.edbpriser.dk/Produc…y&sp=products&pid=4321540


    Den fungere upåklageligt både til musik og afspilning af bluray film som er det jeg har brugt den mest til.


    Jeg har kassen med det tilbehør der høre med til den dog ingen kvittering da den kommer fra et review.


    Der kan eventuelt medfølge en 1TB Seagate ekstern 2,5" harddisk med



    Den befinder sig i 8600 Silkeborg og kan afhentes eller sendes på købers regning.

  • er intra... kan jeg så gå på den uden for hjemmet, via nettet? havde du den koblet til tv?


    450pp med hd

    I7 2600 sandy
    gigabyte h67m-ud2h
    corsair vx 550w
    4 gb geil ram
    zotac 8800gt amp
    samsung F1 1TB
    Western Digital Raptor 74Gb
    WD20ears 2 TB
    500gb mybook

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bjarneboll
    er intra... kan jeg så gå på den uden for hjemmet, via nettet? havde du den koblet til tv?


    450pp med hd


    Ikke noteret med HDD.


    1TB harddisk koster for fanden da ikke 100 kr det kan du da selv regne ud.


    Men sætter da lige et HBO på samlet med harddisk, hvis folk ikke kan finde ud af at byde fornuftigt.

  • ja slap da af for fanden!!!!! det var et fucking bud ikke!!! og du skrev lille merpris, ingen der sagde at jeg regnede med at få det til den pris.... styr dit temp... og behold dit lort for dig selv!!!!!

    I7 2600 sandy
    gigabyte h67m-ud2h
    corsair vx 550w
    4 gb geil ram
    zotac 8800gt amp
    samsung F1 1TB
    Western Digital Raptor 74Gb
    WD20ears 2 TB
    500gb mybook

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bjarneboll
    ja slap da af for fanden!!!!! det var et fucking bud ikke!!! og du skrev lille merpris, ingen der sagde at jeg regnede med at få det til den pris.... styr dit temp... og behold dit lort for dig selv!!!!!


    Ja det var et skam bud.


    Det er da tilladt at tænke selv. Du kan da godt regne ud at en 1TB ekstern harddisk ikke går for 100 kr...


    Og ja skal nok selv beholde mit lort for det skal da helt ikke sælges til en der ikke ved hvad det er værd.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bjarneboll
    ja slap da af for fanden!!!!! det var et fucking bud ikke!!! og du skrev lille merpris, ingen der sagde at jeg regnede med at få det til den pris.... styr dit temp... og behold dit lort for dig selv!!!!!


    Nu står der også HBO 850 kr så kan du ikke tænke lidt selv

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KeyzerSoze


    Nu står der også HBO 850 kr så kan du ikke tænke lidt selv


    Prøv at se hvad den originale poster skrev EFTER han havde budt:


    "Men sætter da lige et HBO på samlet med harddisk, hvis folk ikke kan finde ud af at byde fornuftigt."


    N1.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KeyzerSoze


    Nu står der også HBO 850 kr så kan du ikke tænke lidt selv



    hvem ringede egentlig dig op???????????????????????????????

    I7 2600 sandy
    gigabyte h67m-ud2h
    corsair vx 550w
    4 gb geil ram
    zotac 8800gt amp
    samsung F1 1TB
    Western Digital Raptor 74Gb
    WD20ears 2 TB
    500gb mybook

  • Er dette korrekt forstået: Jeg kan sætte den nede på kontoret med min eksterne i.


    Jeg kan komme på den oppe i min stue med vores mac mini og se film og høre musik fra den.


    Samtidigt kan jeg ligge filer på den fra min bærbar, både hjemme og på fx universitetet.?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Laurits280489
    Er dette korrekt forstået: Jeg kan sætte den nede på kontoret med min eksterne i.


    Jeg kan komme på den oppe i min stue med vores mac mini og se film og høre musik fra den.


    Samtidigt kan jeg ligge filer på den fra min bærbar, både hjemme og på fx universitetet.?


    Det er korrekt.


    Den fungere 100% lige som andre større nas serveren de har bare holdt omkostningerne nede på den ved at lave den med eksterne diske.


    Du kan sætte den op til FTP server også have adgang til dine filer over alt i verdenen.


    jeg har dog kun brugt den til multimedia server så jeg kunne afspille HD film og musik.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Triple1.6
    Kunne godt være interesseret men tør næsten ikke byde med frygt for at blive ædt..


    Du kan sende en pm så kan vi tage den derfra :D


    Bider kun når det er et direkte åndsvagt bud.