80,000 til bil

• Hmm... Det var ikk mange penge ;) Må man også vælge at den er brugt fra en forhandler?

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Oprindeligt indlæg af CarStone
    Hmm... Det var ikk mange penge ;) Må man også vælge at den er brugt fra en forhandler?

HeHe :P ja har vist ikke informeret ordenligt!!! man finder ikke mange NYE biler til den pris ;)
    de maa gerne vaere brugte :)

• Tjae, jeg har for nyligt købt en Chrysler Voyager på gule plader til kr. 76.000,-.

Du kan også få en rigtig nice BMW 500 model, E34, til den pris.

Kommer meget an på hvordan man har det med forsikring, benzinøkonomi, osv.

Du kan få rigtig meget bil for kr. 80.000,- idag.

• 80k til køb af bil kan række meget langt idag..
    Men du bliver nok nød til at have nogle kriterier, såsom forsikrings præmie/ vægtafgift/ veligeholdelse/ behov osv..

Men skulle jeg spendere 80k på en bil lige nu, ville jeg nok kigge på http://www.bilbasen.dk samt http://www.dba.dk og gå igennem FDM tests og andre ligende ting, for at undersøge hvad den pågældende bil kan have af fejl, og ved hvilket KM det oftest hænder at biler viser sine fejl (meget individuelt).

Men en bil jeg kan nævne der er kommet meget ned i pris og har meget overkommenlige omkostninger er Peugeot 206. Jeg kender et par stykker der har en, og er virkelig glade for den.. Utrolig stærk lille bil... Der er så tale om 1.6 s16 modellen og XS modellen.
    Og kan du finde en bil med den meget omtalte HDI motor er du meget heldig. Det er en af de absolut med slidstærke og robuste motore der er blevet produceret i lang tid, og bruges i en lang række fabrikanter.

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    80k til køb af bil kan række meget langt idag..
    Men du bliver nok nød til at have nogle kriterier, såsom forsikrings præmie/ vægtafgift/ veligeholdelse/ behov osv..

Men skulle jeg spendere 80k på en bil lige nu, ville jeg nok kigge på http://www.bilbasen.dk samt http://www.dba.dk og gå igennem FDM tests og andre ligende ting, for at undersøge hvad den pågældende bil kan have af fejl, og ved hvilket KM det oftest hænder at biler viser sine fejl (meget individuelt).

Men en bil jeg kan nævne der er kommet meget ned i pris og har meget overkommenlige omkostninger er Peugeot 206. Jeg kender et par stykker der har en, og er virkelig glade for den.. Utrolig stærk lille bil... Der er så tale om 1.6 s16 modellen og XS modellen.
    Og kan du finde en bil med den meget omtalte HDI motor er du meget heldig. Det er en af de absolut med slidstærke og robuste motore der er blevet produceret i lang tid, og bruges i en lang række fabrikanter.

Gad kanon gerne ha en 206 med en HDI motor, selvom det er dielsel :T

• Ville købe en gammel Stor Landrover!
    sådan en der har gået en million og bare står der i den hårdetse fighter udstråling - godt slit! masser at bruge den kolde vintertid til :)

• jeg/vi har li handlet bil men der var sq ikk li 80k, og gøre godt med ,vi havde 40k så vi har ledt og ledt efter meget bil for få penge, og den vi fik er jeg sq glad for indtil videre, en Kia sephia 1.5gtx ikk noen racervogn men en fornuftig fam. bil og det goe den er bygget over mazda 323 og mazda motor, det vi fik var en bil fra 97 der har gået 124.000km med 1ejer
    elruder hele vejen rundt, elspejle, servostyring,fj. Clås ,med startspærre , meget bil for få penge
    men vi var nok osse lidt heldige/ihærdige for den vi fandt lå sån ca knapt 10k under de priser de står til i den årgang, stand, udstyr.

4070 Ti Gigabyte

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Vis i havde 80,000 kr til en bil!!!
    Hvad for en skulle det saa vaere ?( og den skulle koebes ved en forahandler ;)

Maa Gerne vaere brugt fra forhandler ;)

Kommer jo lidt an på dine krav til en bil - Vil du have en stor eller lille motor - er benzin økonomi vigtig eller ligegyldig - Er det vigtigt at den er nyere eller er det vigtigt at den er velholdt.

Men havde jeg 80K - så købte jeg også denne gang en Opel Vectra 2.0I - kanon stabil - billig i reservedele (relevant for en bil i den prisklasse). Et plus ved den bil er at den har så meget kraft overskud at du får temmelig svært ved at "dræbe" motoren - og som et x-tra plus - den æder stort set alle nyere biler i samme motor størrelse.

Uanset hvad du falder for - så køb for din egen skyld en der findes uoriginale stumper til - der er rigtig mange penge at spare der..... ;)

Oprindeligt indlæg af X-Man

Det er nu kun en Opel Kadett E 1.6s jeg har med efter monteret digital instrumentering

Okey så du kan høre L:Ron:Harald samtidig med at du kan se hvor du befinder dig i verden på en lille skærm?( ;)