Vis i havde 80,000 kr til en bil!!!
Hvad for en skulle det saa vaere og den skulle koebes ved en forahandler
Maa Gerne vaere brugt fra forhandler
Hvad for en skulle det saa vaere og den skulle koebes ved en forahandler
Hmm... Det var ikk mange penge Må man også vælge at den er brugt fra en forhandler?
QuoteOprindeligt indlæg af CarStone
Hmm... Det var ikk mange pengeMå man også vælge at den er brugt fra en forhandler?
HeHe ja har vist ikke informeret ordenligt!!! man finder ikke mange NYE biler til den pris
de maa gerne vaere brugte
Tjae, jeg har for nyligt købt en Chrysler Voyager på gule plader til kr. 76.000,-.
Du kan også få en rigtig nice BMW 500 model, E34, til den pris.
Kommer meget an på hvordan man har det med forsikring, benzinøkonomi, osv.
Du kan få rigtig meget bil for kr. 80.000,- idag.
Mat sort Volvo Amazon...
.. Hvis det skal være klassisk.... Skal det være "nyt", så ville jeg vælge en Peugeot 206 eller Mini Cooper S..... Den sidste bliver nok svær at få for 80...
80k til køb af bil kan række meget langt idag..
Men du bliver nok nød til at have nogle kriterier, såsom forsikrings præmie/ vægtafgift/ veligeholdelse/ behov osv..
Men skulle jeg spendere 80k på en bil lige nu, ville jeg nok kigge på http://www.bilbasen.dk samt http://www.dba.dk og gå igennem FDM tests og andre ligende ting, for at undersøge hvad den pågældende bil kan have af fejl, og ved hvilket KM det oftest hænder at biler viser sine fejl (meget individuelt).
Men en bil jeg kan nævne der er kommet meget ned i pris og har meget overkommenlige omkostninger er Peugeot 206. Jeg kender et par stykker der har en, og er virkelig glade for den.. Utrolig stærk lille bil... Der er så tale om 1.6 s16 modellen og XS modellen.
Og kan du finde en bil med den meget omtalte HDI motor er du meget heldig. Det er en af de absolut med slidstærke og robuste motore der er blevet produceret i lang tid, og bruges i en lang række fabrikanter.
Amazon holder 100!!! Volvo, kampvogn på 4 hjul
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
Mat sort Volvo Amazon...![]()
![]()
Haha, nemlig!
Man kunne nu lave en pæn voldsom Amazon for 80k
Helst med en gammel Volvo B23 motor på 145HK
[Blocked Image: http://www.connery.dk/billeder/artikler/billeder/pic_1643/img33.jpg]
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Torque
Haha, nemlig!
Man kunne nu lave en pæn voldsom Amazon for 80k
Helst med en gammel Volvo B23 motor på 145HK
[Blocked Image: http://www.connery.dk/billeder/artikler/billeder/pic_1643/img33.jpg]
Nemlig.... Lige min tanke...
QuoteOprindeligt indlæg af kimsdipchips
Hvad for en skulle det saa vaereog den skulle koebes ved en forahandler
Helt klart en Opel Kadett 2.0 GSI 16v
QuoteOprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
80k til køb af bil kan række meget langt idag..
Men du bliver nok nød til at have nogle kriterier, såsom forsikrings præmie/ vægtafgift/ veligeholdelse/ behov osv..
Men skulle jeg spendere 80k på en bil lige nu, ville jeg nok kigge på http://www.bilbasen.dk samt http://www.dba.dk og gå igennem FDM tests og andre ligende ting, for at undersøge hvad den pågældende bil kan have af fejl, og ved hvilket KM det oftest hænder at biler viser sine fejl (meget individuelt).
Men en bil jeg kan nævne der er kommet meget ned i pris og har meget overkommenlige omkostninger er Peugeot 206. Jeg kender et par stykker der har en, og er virkelig glade for den.. Utrolig stærk lille bil... Der er så tale om 1.6 s16 modellen og XS modellen.
Og kan du finde en bil med den meget omtalte HDI motor er du meget heldig. Det er en af de absolut med slidstærke og robuste motore der er blevet produceret i lang tid, og bruges i en lang række fabrikanter.
Gad kanon gerne ha en 206 med en HDI motor, selvom det er dielsel
Ville købe en gammel Stor Landrover!
sådan en der har gået en million og bare står der i den hårdetse fighter udstråling - godt slit! masser at bruge den kolde vintertid til
QuoteOprindeligt indlæg af X-Man
Helt klart en Opel Kadett 2.0 GSI 16v
Kunne det vaere fordi du selv har en
Ville nok finde mig en rigtig lækker Golf 3'er - sådan en rigtig Brian øse.
Så skulle den jo nok liige styles lidt
jeg/vi har li handlet bil men der var sq ikk li 80k, og gøre godt med ,vi havde 40k så vi har ledt og ledt efter meget bil for få penge, og den vi fik er jeg sq glad for indtil videre, en Kia sephia 1.5gtx ikk noen racervogn men en fornuftig fam. bil og det goe den er bygget over mazda 323 og mazda motor, det vi fik var en bil fra 97 der har gået 124.000km med 1ejer
elruder hele vejen rundt, elspejle, servostyring,fj. Clås ,med startspærre , meget bil for få penge
men vi var nok osse lidt heldige/ihærdige for den vi fandt lå sån ca knapt 10k under de priser de står til i den årgang, stand, udstyr.
Hvad for en skulle det saa vaereog den skulle koebes ved en forahandler
Kommer jo lidt an på dine krav til en bil - Vil du have en stor eller lille motor - er benzin økonomi vigtig eller ligegyldig - Er det vigtigt at den er nyere eller er det vigtigt at den er velholdt.
Men havde jeg 80K - så købte jeg også denne gang en Opel Vectra 2.0I - kanon stabil - billig i reservedele (relevant for en bil i den prisklasse). Et plus ved den bil er at den har så meget kraft overskud at du får temmelig svært ved at "dræbe" motoren - og som et x-tra plus - den æder stort set alle nyere biler i samme motor størrelse.
Uanset hvad du falder for - så køb for din egen skyld en der findes uoriginale stumper til - der er rigtig mange penge at spare der.....
Kunne det vaere fordi du selv har en
Det er nu kun en Opel Kadett E 1.6s jeg har med efter monteret digital instrumentering
QuoteOprindeligt indlæg af X-Man
Det er nu kun en Opel Kadett E 1.6s jeg har med efter monteret digital instrumentering
Okey så du kan høre L:Ron:Harald samtidig med at du kan se hvor du befinder dig i verden på en lille skærm?(