S: i7, Rampage II Extreme og andet guf.

  • Hejsa, da jeg vil til at samle noget nyt snart, vil jeg gerne af med mine parts.. Jeg lader traaden koere indtil der kommer et fornuftigt / nogle fornuftige bud.


    Jeg ser self helst at det hele saelges samlet, men tager self gerne imod bud paa individuelle dele.


    De fleste af delene er omkring halvandet aar gamle.. Rammene er lidt over et halvt, samme med lydkortet, og GFX er vel et aar cirka.


    Har ikke kviteringer laengere, ihvertfald ikke hvad jeg lige kan komme til, da jeg er flyttet til Belgien, og der er gaaet ged i den. Hvilket ogsaa kan vaere et problem med fragt, men nu er det heldigvis min foedselsdag snart, saa min familie kommer paa besoeg i bil, over 2 gange, saa der er mulighed for at faa delene med tilbage til Danmark der. Keine problem ;p


    Der er disse parts:


    Asus Rampage II Extreme Mobo


    Corsair Dominator GT 3 x 2 GB - PC-1600 2000 MHz + heatsink.


    GTX 470 Std edition, mener nok det er Gainward, koebte det af en fyr i Kbh...


    Intel i7 920


    IFX-14 cooler on the CPU med 2 x noctua blæsere.


    750w Thermal Take PSU


    Velociraptor 120 GB


    500GB Std hdd. SpinPoint mener jeg nok..


    Om en uges tid er den til salg cirka, bestiller delene til min nye comp i morgen, sorry for alt det bøvl før i tiden..


    Men altså, problemet er at jeg bor i Belgien, og at der skal betales fragt, og det kan godt blive lidt dyrt jo, så derfor ser jeg helst at personen der vil købe, betaler for fragten.. MEN, så kan vi bare slå prisen lidt ned istedet..


    Jeg satser egentlig ikke på det helt store bud for det, men ser self helst at det hele sælges samlet.. For ellers kommer det til at koste en krig at sende det hele..


    Jeg har ikke original embalage, men jeg har diverse kasser fra andre dele, som det kan pakkes ned i.


    Kom med nogle bud, så kan vi se om det overhovedet kan betale sig at sende det. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shadazar
    Kan du omformulere det? :p


    D0 og C0 er forskellige revisioner af 920´eren, D0´eren clocker en del bedre end C0.


    Du kan se det i programmet cpu-z, men det lyder til at systemet er skilt ad eller?

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shadazar
    Nope, det er det ikke, det staar bare i DK pt, og jeg er i Belgien ;p - Jeg mener nok at det er D.. Kunne bare ikke lige helt forstaa hvad du mente der ;p


    Du skriver ellers at dine forældre kan tage det med til Danmark??

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70