Crysis 2 kan ikke trække det!!!

  • har nu genistalleret driver og hentede 3 forskellige registrerings cleaner programmer. plejer at bruge ccleaner men fandt ud af der var andre programmer der fandt mange flere filer..


    det virker til at køre bedre nu i takt med jeg kommer længere i spillet jo mere krævende blir det kan jeg se da der sker mere. den kan finde på at dykke til 30fps men ligger mest på 60-50fps nu i high seetings den laveste med higs res packe og dx11 upgrade.


    kører jeg højere køre den ikke flydende. omkring 30-20 FPS.


    så må vidst bare erkende min pc trænger til en gfx upgrade..


    tænkte på noget lign 2x GTX 560 eller 1x GTX 580 så burde jeg ikke være helt ringe kørende hvis eller min psu kan trække det:-)


    Har installeret 11.9 det var den nyeste jeg kunne finde på amd's hjemmeside..

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

    Rettet en gang, sidst af basseger ().


  • var det mig havde jeg så hellere taget et GTX 580 hvis jeg skulle offer omkring 3k på et GFX og så blev det nok et EVGA hvor man får 10års garanti, plus 3DMark11, Mafia II, Batman: Arkham City og det :razz:

  • Jeg ville tage et brugt hd5850 og smife i Crossfire, for så burde det kunne holde til de nye serier fra amd og nvidia kommer næste år. Du vil få mere performance med 2x5850 end med et gtx560ti og der taler vi 400-600kr.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • synes umidlbart de er svære at finde brugt. og vil det køre godt når ikke det er samme producent og clock frekvens osv?

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af basseger
    synes umidlbart de er svære at finde brugt. og vil det køre godt når ikke det er samme producent og clock frekvens osv?


    Producent er ligeyldigt og clockfrekvensen indstilles automatisk efter laveste kort, me det kan man oc sig fra, hvis man vil have de højere frekvenser.


    Synes jeg har set en del til salg brugt det seneste stykke tid.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • du må meget gerne linke til dem du mener du har set. på dba kan jeg kun finde 1 og her inde er det et virvar at finde rundt i salg/købs annoncer.. søgeresultat giver 100 resultater jeg ikke skal bruge..


    hvordan oc man gfx? mit nuværende er pre oc i amd overdrive og kører i max indstilling er det den eneste mulighed?

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

  • Jeg kører spillet i 1920*1200 i very high, dog uden high texture pack, smooth. Selv når der sker meget i spillet, og mit grafikkort er betydeligt ældre end dit.

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • ja men du skriver det selv. uden high res pakken. der ligger forskellen. tager jeb v-sync af ligger jeg med omkring 80 Fps hele tiden.


    så forskellen er som dag og nat uden den high res pack vil jeg mene.

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af basseger
    ja men du skriver det selv. uden high res pakken. der ligger forskellen. tager jeb v-sync af ligger jeg med omkring 80 Fps hele tiden.


    så forskellen er som dag og nat uden den high res pack vil jeg mene.


    jeg har lige bench testet med Japa's Adrenaline Crysis 2 Benchmark Tool tog lige et random savegame da jeg ik har mit gamle.


    [Blocked Image: http://i885.photobucket.com/albums/ac53/puma99dk/AdrenalineCrysis2BenchmarkTool.jpg]


    (ska lige sige min i5-2500k køre 4378mhz)


    men basseger du ska ik offer penge på et nyt XFX Radeon HD5850 Black Edition det kan skam stadig købes men til 2909kr kan du få noget bedre :crazyeyes:


    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=773728



    du kan oc det med MSI Afterburner: http://event.msi.com/vga/afterburner/index.htm


    jeg bruger det selv til at smide mit EVGA GeForce GTX 570 op på 797/1950/1594

  • Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • puma ja har godt set hvad den står til:-) gav 1500kr for mit dengang gud ved hvad de tænker på dem der sælger den..


    renegger der er vidst ikke nogen af dme man skal handle med. den ene tror den er guld vær og den anden er solgt samt den sidste er ikke en man skal handle med lyder det til..

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1