anbefal et abonnement, skal invistere i en iphone fire og fylder 18 i den her måned så nu skal jeg selv betale, jeg bruger ikke nettet sindsygt meget, men lidt!, men derimod ringer jeg utrolig meget og skriver sådan middel. jeg skal til thailand i to måneder snart så hvis det er et abonnement der passer til ville det være fint! (ikke et behov). kom frem med jeres erfaringer osv ! så jeg ikke kommer til at betale kassen for noget lort.
tak på forhånd!
anbefal et abonnement?
-
-
Well hvis ellers 3's dækning er god der hvor du bor / benytter telefonen så er Oister et fint billigt abb.
Hastigheden er ikke så hurtig som med 3's egne abbonementer, men brugbar.
-
du skal købe et abonnement i thailand når du er der...det er mig bekendt meget billigere så at ringe rundt dernede og også hjem til
-
ja, men nu skal jeg jeg jo os ha et abonnement til når jeg kommer hjem, har ikke råd til at betale for en oplåst iphone.
-
Bruger selv BiBob, med fri sms, mms og 5 timers tale... Ringer aldrig mere end 5 timer om måneden, folk ringer sgu altid til mig
.. mener der er 5gb data med for 149kr om måneden... Kig selv Bibob.dk har i hvert fald aldrig haft problemer og det er let at tanke op
-
Oprindeligt indlæg af DXC
Bruger selv BiBob, med fri sms, mms og 5 timers tale... Ringer aldrig mere end 5 timer om måneden, folk ringer sgu altid til mig.. mener der er 5gb data med for 149kr om måneden... Kig selv Bibob.dk har i hvert fald aldrig haft problemer og det er let at tanke op
Vi havde også BiBoB før, men blev simpelthen nød til at finde noget andet,
da Telenor's data dækning er mildest talt elendig.Så skiftede til Oister, og får nøjagtig det samme som med BiBoB's 5 timers abonnement,
bare til en fast pris på 129,- i stedet (koster 139,- nu).
Og så er der jo 3's dækning..Men taler du super meget, er det ikke sikkert de pakkeløsninger er noget du kan bruge.
Eller også skal du op i en af de større pakker.Vil i hvert fald fraråde Telenor og de udbydere der bruger deres net, hvis du skal bruge data
på Fyn og i trekantsområdet. (Og sikkert også mange andre steder).
Der var enten kun EGDE dækning, eller slet ingen data dækning.Det sgu ikke godt nok..
-
Oprindeligt indlæg af Bubbi
Vi havde også BiBoB før, men blev simpelthen nød til at finde noget andet,
da Telenor's data dækning er mildest talt elendig.Så skiftede til Oister, og får nøjagtig det samme som med BiBoB's 5 timers abonnement,
bare til en fast pris på 129,- i stedet (koster 139,- nu).
Og så er der jo 3's dækning..Men taler du super meget, er det ikke sikkert de pakkeløsninger er noget du kan bruge.
Eller også skal du op i en af de større pakker.Vil i hvert fald fraråde Telenor og de udbydere der bruger deres net, hvis du skal bruge data
på Fyn og i trekantsområdet. (Og sikkert også mange andre steder).
Der var enten kun EGDE dækning, eller slet ingen data dækning.Det sgu ikke godt nok..
Træls, men jeg har aldrig haft problemer med data dækningen
Men bruger det næsten også kun i Aarhus/Skive.