HP - GrillRotten.dk Opdateret

  • Hejsa.


    Så er version 13 af min hjemmeside online.


    Jeg har prøvet og lave noget simpelt og "stilrent" der virker og kan bruges uden den store forvirring.


    Hvad syntes i om det ?


    [SIZE=4]www.GrillRotten.dk [/SIZE]


    PS. Det er stadig en "BETA-version", så småfejl og ligende er der nok et par stykker af. Jeg skal bl.a. have lavet scroll´en til en mere passende stil. Jeg arbejder også på at udbygget LINKS-siden med nogle mere omfattende links til en masse dejlige ting på nettet. Bl.a. omfattende gratis-programmer, tips & tricks osv.... Men dette må vente lidt endnu da det kræver lidt mere arbejde. Indtil da, så vil den "gamle" Links-side være online.

  • de 3 links på forsiden, er det bannere eller bare links? ;)


    jeg synes ikke de klær forsiden særlig meget


    Men resten af siden er sq virkelig god! det er masser af indhold, og det kan jeg godt lide, du har gjort noget ud af den, og ikke bare smækket noget hurtigt halløj ind...jeg kunne godt finde på at bruge tid på den, hvilket jeg forresten allerede har gjort ;) :P

  • Trilian IM-Program der gør bl.a. ICQ og MSN overflødigt
    hvad mener du med det
    der er da ikke muglighed for stemmesamtale over trilian
    det kan man da med MSN og Yahoo messenger
    ICQ kender jeg ikke
    Edit:ellers en lækker side du har banket op :D

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

    Rettet en gang, sidst af Johnni ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    de 3 links på forsiden, er det bannere eller bare links? ;)


    jeg synes ikke de klær forsiden særlig meget


    Men resten af siden er sq virkelig god! det er masser af indhold, og det kan jeg godt lide, du har gjort noget ud af den, og ikke bare smækket noget hurtigt halløj ind...jeg kunne godt finde på at bruge tid på den, hvilket jeg forresten allerede har gjort ;) :P


    Det er bare "høfligeheds-links"... Ver.13 af min HP er helt banner-fri.... Grunden til jeg har linket til TWEAK.DK er vel åbenlys.... Grunden til TDC MOBIL er fordi jeg arbejder der .... Grunden til OC-CENTRAL er fordi jeg har fået lidt hjælp med Ver.10 til min HP.... Den er så bare bleven hængende indtil videre..


    Men tak da. Arbejder også mest på indholdet. Udseende er ikke det vigtigste selvom det skal være til at holde ud og se på.. :)) ... Men tak da... :)) ... Mangler dog stadig nogle ting jeg arbejder på, men det kommer løbende.


  • Mener at Trilian kan de fleste og mest almindelige ting som man bruger ICQ og MSN til. Nej, det kan ikke alt, men tæt på.... Men god pointe. Retter det lige til noget andet... ;)


    Men tak da... Syntes også den er blevet lidt bedre i forhold til de lidt ældre versioner. Den er dog også blevet 3 gange større i forhold til Ver.11

  • Fed Rotte i starten!!
    Og dejlige wall-papirer af Angelina Jolie!!..
    Det kan vi li..
    gådt gået Rotte.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jurban
    Fed Rotte i starten!!
    Og dejlige wall-papirer af Angelina Jolie!!..
    Det kan vi li..
    gådt gået Rotte.


    Takker. Det er mit logo.... Trist jeg ikke har den på mit kabinet, men kan jo ikke være krævende.... Men skal have lavet den en dag på ruden... ;)


    Men ja, der er et par nice wallpapers.... :))


    PS. Jeg har lige opdateret siden med "Sounds"..