Hjælp ang. cpu køler...

• Hej Tweak =)

Jeg har bygget mig en rigtig god computer til mine behov her for nogle måneder siden, men har nu fået et problem =(

For det første elsker jeg at spille Anno 1404 Venice, men nu (efter der er kommet nyt tag og legligheden er tæt) er cpu køleren begyndt at larme utroligt meget under nogle situationer (Kører med stock køler). :'-(

Idle temp ligger på ca. 48 grader. (hvis jeg kigger det rigtig sted i HWiNFO32?)

Jeg kører et system bestående af:
    i5 2400
    Asus P8h67-M
    ATI Radeon HD 5850
    4gb kingston ram
    Lian Li PC-V351
    Corsair VX550W

Problemet er nu at der ikke er så meget plads inde i det lille Lian Li kabinet, og cpu køler som de superfede Noshua, Corsair, Zalman etc som bliver anvist til her på forumet og rigtig mange andre forums, ikke rigtig passer =(

Mit spørgsmål er nu, om I evt har nogle efaringer eller anbefalinger til nogle cpu køler?
    Jeg har ikke i sinde at overclocke, men vil helst have et så lydløst system som muligt =)

Her er et link til nogle billeder jeg har taget. (Grundet sticky og for at holde Tweak udenfor evt. problemer har jeg oploadet på imageshark.)

http://imageshack.us/g/851/pcv.jpg/

Det kan godt være lidt svært at se målene, men fra printpladen til strømforsyning er der 13cm. Men der er en blæser i bunden af psu'en, så ved ikke hvor meget friluft der skal være.

Ydereligere har jeg et andet spørgsmål, eftersom jeg har overvejet at anskaffe mig en PCI køler.
    http://www.thermaltake.com/products-model.aspx?id=C_00001147
    Nogen der har erfaringer med denne køler, og bør/skal der være en fri pci plads mellem pci køler og gpu?

På forhånd magne tak =)

Med venlig hilsen
    Killom

• Vil sige den bedste løsning nok ville være at få et større kabinet. Måske kan du få en køler som antec 620 H2O til at sidde i siden, men af luftkøling tror jeg du får det svært.

Angående den pci køler så er den intet værd.

• Da jeg i sin tid sad med et særdeles lille kabinet anvendte jeg med stort held denne køler

Clicky

Den fylder virkelig ikke ret meget.

Senere satte jeg en corsair H50 på hvor jeg så flyttede radiatoren uden for kabinettet.

Main rig:

• Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb