SLI/CUDA med 850PSU

  • Kommer an på hvilken 850W der er tale om. En af kvalitet så ja helt sikkert, men en energon så kniber det måske lidt :D

  • Cuda kan du fint køre men det vil jeg ik da dit GTX 580 har 512 Cuda Cores hvor dit GTX 275 kun har 240 Cuda Cores så vil jeg ik rigtig køre det er unødvendigt strøm.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kasper1233
    Læste det som gtx 580 i sli :crazyeyes:


    Men ja som puma siger


    nu skriver han så os SLi men det kan han heller ik :razz:


    men til Cuda og PhysX vil jeg ik bruge det, pga hans GTX580 skulle være stærk nok vil jeg ene.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    Cuda kan du fint køre men det vil jeg ik da dit GTX 580 har 512 Cuda Cores hvor dit GTX 275 kun har 240 Cuda Cores så vil jeg ik rigtig køre det er unødvendigt strøm.


    Det er også kun for at leje lidt med frames i bf3 bruger to skærme og ville sætte det ene til 275 og den primære til 580.
    580 køre fanme godt i bf3 men i høj opløsning suger spillet got nok en del mb på kortet hele 1700mb indtil vider.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af free_ice
    tro bare så at jeg dropper det ville bare teste frame forskellene i bf3.


    men ellers tak alle sammen :hb:
    stadig rart med lidt hjælp på dette indlæg :crazyeyes:


    jeg testede selv Mafia II med 2stk GTX460 ved standart clocks i 1080p det gav mig ik rigtig noget i deres benchmark test som SLi el. Dedicated PhysX men igen ska du noget skal du teste eneste mulighed du har, fordi nogle spil får du mere ud af selv med og uden SLi profil andre ik.


    men igen dit GTX 580 skulle gerne klare det meste du smider efter det, synes jeg selv mit EVGA GeForce GTX 570 clocket til SuperClocked, så jeg synes ik selv jeg mangler krafter ^^;

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af free_ice
    Men måske skulle jeg prøve med physx og bruge 275 til physx
    bare for at prøve det har aldrig prøvet at leje med sli/physx opsætninger før.


    så hedder det ik SLi så bruger du et Dedicated PhysX kort, men har endnu ik set mange spil som bruger så mange Cuda Core at et Dedicated skulle være til at klare jobbet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasm401i
    når han nu alligevel har kortet kan jo lige så godt bruge det ;)


    jeg synes selv det er splid af strøm da et GTX 580 meget gerne skulle klare det selv ellers offer man jo ik over 3k på sådan et kort ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasm401i
    hvilken computer har du puma??? :)


    lige pt. har jeg lige fået mig, ny processor og bundkort jeg leger lidt med.


    men mit setup består af:


    Intel Core i5-2500k overclocked til 4785mhz (sådan det løse er ik færdig endnu :)))
    ECS P67H2-A Rev 1.1
    A-Data XPG™ Gaming Series DDR3-2000G AX3U2000GB2G9 2x2GB @ 1900mhz (9-9-9-23)
    EVGA GeForce GTX 570 overclocked til SuperClocked


    og så venter jeg på af få en anden Western Digital VelociRaptor 150gb til OS.


    det er sådan den ser ud lige nu ihvertifald med en 500gb & 2stk 2TB alle 3 Western Digital Green Diske.


    [Blocked Image: http://valid.canardpc.com/cache/banner/2025049.png]



    køre så Windows 7 Ultimate SP1 x86 har en x64 liggende samt Windows 8 jeg ska ha testet på et tidspunkt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasm401i
    fin computer ellers :)


    uh den glemte jeg, det er da en Cougar CM700 :razz:


    tak, ska bare ha en anden processor køling på et tidspunkt så skulle jeg da gerne se om jeg kunne få min i5-2500k op på de 5ghz el. mere :evil:

  • jeg skal vist bare ha' skiftet mit p67 ud3 ud med et bedre:) det halter ved 4.4 GHz xD


    har du en ide om hvorfor jeg ikke kan oc'e min cou til 4.5 ghz stabilt mere?


    det skete efter jeg opdaterede min bios, formaterede eller der jeg fik min corsair force 3 120gb


    i5 2500k, 2* 6950 2gb, GX 750, kingston hyperx 1600 mhz (1.65), coolit vantage


    hvad køler har du nu?


  • evt. prøv at sætter PLL voltage et hak op og se om det hjælper, gjorde jeg selv på mit ECS da den ik gad starte ved de 46~47 multiplier.


    køling har en jeg Noctua NH-U12P SE1366 med 2stk NF-P12.