AE Lan Party - Kom frisk alle sammen :)

  • Creep og jeg herinde fra har igen i år haft gang i planlægningen af AE LAN i Sevel Hallen.


    Vores side har fået en opdatering og vi er nu klar til at tage mod tilmeldinger.


    Vi håber meget at nogle af jer og jeres venner vil deltager. Kunne være fedt at se en masse Tweak folk til lan'et.



    Her er lidt kort information omkring AE Lan:


    Hvornår?
    AE Lan Party bliver holdt fra fredag den 21-10-2011. kl. 18.30 til søndag den 23-10-2011 kl. 12.00. Det er den sidste weekend i efterårsferien (uge 42).


    Hvor?
    Sevel Hallen
    Halallé 8, Sevel
    7830 Vinderup
    (Vestjylland)


    Hvor meget koster det at være med?
    90 kr. (+ 100 for mad, hvis man ønsker det)


    Konkurrencer?
    Jep der vil blive afholdt konkurrencer i Heroes of Newerth, Starcraft 2 og Counter Strike Source. Måske kommer der flere spil på listen. Vi har fået fat på nogle fede præmier, så der er noget at konkurrere om ;)


    I kan læse meget mere om AE Lan her:
    http://www.aelan.dk



    Hvis i har sprøgsmål så bare fyr løs.

  • Mener faktisk der var nogle stykker fra København sidste år, men ved ikke om de kommer i år. Det vil jeg lige holde øje med. Min bror kommer godt nok fra KBH, men han tager toget :)

  • Er fristet, men der er lidt langt her fra Nordjylland + der er SLZ samme tidspunkt :P


    I ved godt at der er BlizzCon på samme tid? Man kunne jo købe adgang til livestream og så smide det op på en projektor, det gjorde de i hvert fald hos SLZ sidste år.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X3N4T3
    Er fristet, men der er lidt langt her fra Nordjylland + der er SLZ samme tidspunkt :P


    I ved godt at der er BlizzCon på samme tid? Man kunne jo købe adgang til livestream og så smide det op på en projektor, det gjorde de i hvert fald hos SLZ sidste år.


    Tag da nogle venner under armen, så der knap så langt ;)


    BlizzCon har vi ikke overvejet men det vil vi da lige kigge på.

  • Så folkens nu er det ved at være sidste chane for at få billetten til de 90 kr. Efter den 18/10 vil det kun være muligt at betale i indgangen, hvor billetten koster 150 kr.
    Kig et smut forbi siden, så kan i også se nogle af de lækre præmier!
    http://www.aelan.dk


    Vi håber at se nogle af jer :)