Nyt Samsung tv

  • Hejsa


    Jeg ville lige sige, at jeg skal ud og købe nyt tv. Ved dog ikke helt, hvor tråden skulle ligge, men I kan bare ligge den et andet sted hen.


    Jeg har altid haft et af de gamle firkantede fjernsyn. Men nu ville jeg ud og have et andet. Et af mine krav var WIFI og internet browser. Jeg har nu fundet dette her: http://www.hifiklubben.dk/prod…e40d6515-_led-tv_hvid.htm


    Det ser rigtig godt ud. Det har alt det, som jeg gerne vil have. Det eneste minus er, at højtalerne er små, som de skriver pga det ultra slanke design, men det er til at leve med, så må man købe nogen ekstra højtaler, som de foreslår. Jeg er dog rigtig glad for det :D Glæder mig til at få det købt. Kan ikke finde noget negativt. Jeg håber, at billedkvaliteten er i top, men de 3D tv som jeg har set, kan man næsten altid altid se en stor forskel på i forhold til dem uden 3D.


    Men hvad synes I om fjernsynet? Det eneste negative er at sådanne fjernsyn altid falder hurtigt i pris, som med computere, men nogen gange må ofre, for at få noget af det gode.


    Det skal dog siges, at jeg køber det i Bilka. Det I bilka har VS bagefter sig. Altså UE40D6515VS. Det i hifi klubben står der bare UE40D6515. Men de ser helt ens ud, med de samme funktioner. Ved I hvorfor der står VS bagefter i Bilka? Af en eller anden grund er VS cirka 350kr. dyrere end dem, hvor der ikke står VS bagefter.

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

    Rettet en gang, sidst af ThomasB84 ().

  • VS kan være en anden sortering el. noget, har oplevet det med bla. Elgiganten og andre butikker i dk, og når man prøver at google det så kommer der os kun de ting from fra de butikker og deres parterer i sverige, norge og finland.


    jeg mener at Nikolaj fra So Ein Ding har testet det Samsung tv der, el. en lig den det kan du jo prøve at se om du ka finde og se hva han sagde om den, dengang :razz:

  • Nu ved jeg jo ikke om det skal være LED og lige et samsung og hvor vigtig onboard wifi er for dig?


    Men ellers prøv lige og tag et kig på Panasonic Plasma G30 modellen er helt nede i 5500 kr hos hifiklubben PT og det er virkeilg et lækkert billed til pengene efter min mening, specielt til TV kiggeri synes jeg det er dit samsung overlegen, kig evt på flatpanels og se hvad de siger der om det=)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho
    Nu ved jeg jo ikke om det skal være LED og lige et samsung og hvor vigtig onboard wifi er for dig?


    Men ellers prøv lige og tag et kig på Panasonic Plasma G30 modellen er helt nede i 5500 kr hos hifiklubben PT og det er virkeilg et lækkert billed til pengene efter min mening, specielt til TV kiggeri synes jeg det er dit samsung overlegen, kig evt på flatpanels og se hvad de siger der om det=)


    +1


    Du før ikke meget mere tv for pengene end der :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Det er mest til Playstation 3 og Xbox360, når jeg skal spille. Det skal være rigtig flot. Jeg har bare svært ved at tro, at det plasma har lige så god billedkvalitet som det Samsung.


    Hvor kan jeg købe det fjernsyn I henviser til. De har det ikke i hifi klubben mere, og kan ikke finde nogen butikker, som der har det. Men hvis det kun koster 5500kr, lyder det tiltalende. Er der stadigvæk internet browser. Det er nemlig vigtigt for mig. Kan jeg surfe på nettet med en adapter?


    Er det, det her I tænker på: http://www.proshop.dk/Fladskae…45.html&ref=pricerunnerdk


    Jeg skal som sagt bare vide, om jeg kan komme til at surfe med en internet browser med det.

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

    Rettet 3 gange, sidst af ThomasB84 ().