Bf3 Server

  • Hey jeg er på jagt efter en server host til bf3 og de fleste har kun old school games som CS så kender i til nogle udbyder til bf3 så si gerne til, danske sider er at foretrække men alt kan bruges bare deres net er supper til de nordiske lande.

  • Der er et subforum i det UK engelske officielle Battlefield 3 forum dedikeret til servere og hosts, bl.a. med en tråd med officielle hosts, du finder det forum her. Vær dog opmærksom på, at den langt fra er komplet endnu, der kommer hele tiden flere til, men mon ikke de som hoster BC2 også vil hoste BF3?


    Du skal nok også regne med, at prisen for en ranket BF3 server bliver meget høj...

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

    Rettet en gang, sidst af Franner ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Franner
    Der er et subforum i det UK engelske officielle Battlefield 3 forum dedikeret til servere og hosts, bl.a. med en tråd med officielle hosts, du finder det forum her. Vær dog opmærksom på, at den langt fra er komplet endnu, der kommer hele tiden flere til, men mon ikke de som hoster BC2 også vil hoste BF3?


    Du skal nok også regne med, at prisen for en ranket BF3 server bliver meget høj...


    Ja det kommer nok lidt op men vi har lagt lidt af siden årsskiftet så der skulle gerne være til 1 år for 64 slot eller 2 år med 32 slot jeg håber dog at finde en her i DK har et par i kikkerten fra UK men som men er lidt mere tryg ved en fra DK. men tak for info om det forum det vil jeg kikke lidt nærmere på:-)