Hej , min vens imac vil ikk loade hans musik cd'er , når man putter en dvd i , virker den fint , nogen ideeer til hva det kan være?

imac vil ikk loade musik cd'er
-
-
Prøv og tjek indstillinger til CD'er og DVD'er og se der hvor der står : Når du indsætter en musik cd:.. kan være den står på ignorer.
-
tror desværre at det er laseren der er stået af , tror måske vi roder os ud i en rense cd , inden vi skifter det , nogen der kan anbefale en god en?
-
Laseren der skulle være beskidt når den læser dvd'er og ikke cd'er??
spinder den slet ikke? læser den ikke cd'en? virker cd'en fint i computeren?? -
har læst at imac har super drive , og har to læser hoved ,et der løser dvd'er og en der læser det andet , så regnede med det ene hoved var stået af?
jo den spinder , tre gange og så spytter den cd'er ud igen?
-
Oprindeligt indlæg af sunshine2003
har læst at imac har super drive , og har to læser hoved ,et der løser dvd'er og en der læser det andet , så regnede med det ene hoved var stået af?jo den spinder , tre gange og så spytter den cd'er ud igen?
ja okay på den måde
lyder bare mærkeligt, har aldrig prøvet at den smider dem ud igen, bare at den bliver i drevet og ikke kan læses.
Så det må være et godt spørgsmål.. -
men der er vidst rimelig mange som har det problem , og ville godt lige prøve en rense cd inden jeg ville prøve at skifte drevet selv , hvis man kunne købe et et billigt sted
-
hvad andet kan man forvente fra en mac
-
Oprindeligt indlæg af erik2344
hvad andet kan man forvente fra en macJeg kan ikke lige se hvordan at have TO læsehoveder skulle stille Apples Superdrive dårligere end konkurrenterne? I fail to see the valid point of your argument, troll.
-
de prøver for hårdt og se hvad der så sker
-
de prøver for hårdt og se hvad der så skerdet tror jeg vist er noget du bilder dig selv ind.
-
jeg kan bare ikke lide macs for de ikke er kompatible med nogen spil, så man er tvunget til at dobbelboot.
-
Lad os lige holde os til trådens oprindelige emne, ikke en "mac vs. pc" diskussion.
[Blocked Image: http://images4.fanpop.com/image/photos/19100000/Stay-on-target-random-19147366-500-334.jpg]
-
jeg kan bare ikke lide macs for de ikke er kompatible med nogen spil, så man er tvunget til at dobbelboot.
Jamen hvis du vil spille ville du nok købe en PC..Sorry Hr. Juice, kunne bare ikke lade være..
-
haha det er svært ikke at lave det ind til en windows vs mac krig
-
haha det er svært ikke at lave det ind til en windows vs mac krigDet er det da absolut ikke - hvis du ikke havde startet med at køre tråden ud på X vs Y sidesporet, så havde vi stadigvæk en tråd hvor der blev forsøgt at afhjælpe et hardware problem.