Samsung Tv + Combo Blu-ray Optage Problem...

• hejsa...min far har købt følgene hardware.

Tv
    http://www.samsung.com/dk/cons…x.idx?pagetype=prd_detail

Blu-Ray Combo med harddisk optager 250gb.
    http://www.samsung.com/dk/cons…ype=prd_detail&returnurl=

Min far har også købt boxer tv antenne og han fik et boxer kort med.

problemet er så han gerne ville optage og kunne se andre programmer samtidig, altså optage en kanal og se en anden valgfri kanal, men han kan kun se ikke betalings kanaler såsom dr+drhd+tv2 + de andre ikke betalings kanaler, betalings kanalerne går over til at være kodet når han optager pånær den han optager såfrem han vælger at optage en betalings kanal.

han købte tingene i expert og de siger det skal kunne lade sig gøre, han har også haft en tekniker fra expet på besøg, han kunne ikke få det til at virke...men de gav han et extra kort så han både havde et i tv'et og et i blu-ray'en...det hjalp heller ikke.

Håber nu i kan hjælpe mig og min far.

Oprindeligt indlæg af PharZyde
    der er ingen boxer tv box, kun en bxer antenne, + 2 stk boxer kort til tv og blu-ray optageren.

ja, det skulle jo være næsten som en gamle VHS maskine jo, men ingen det er jeg ik sikker på, men ellers prøv google, ved ik om Tweak er det rigtige sted at spørger om da det jo ik er hardware ^^;

• Ellers har du prøvet at se om der er en firmware opdatering til den harddisk optager?

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

Oprindeligt indlæg af PharZyde
    Både tv og bd er firmware updated til den nyeste.

har også fundet problemet og fixed det efter en del bixen med det.

Det lyder da godt hvad var problemet?

Så eventuelle google søgere også kan finde svaret ;)

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

• der skal 2 kort til et i tv'et og et i Blu-ray hdd, antenne kablet fra antennen skal i Blu-ray hdd, så skal man have fat i et antennestik til der skal gå fra Blu-ray hdd til tv'et. så skulle det være sat ordenligt sammen, Blu-ray hdd har nemlig 2 stk antenne ingange.

når man skal til at optage, skal man trykke på Bd knappen på fjernbetjeningen og sætter den til at optage, så skal man trykke på tv knappen på fjernbjeningen også trykke på souce knappen på fjernbetjeningen intil man står på tv'et, så kan man optage og se tv samtidig også betalings kanaler.

når man så skal stoppe optagelsen skal man tilbage på bd husk også source der...

Håber det hjalp.