S: Objektiver til Nikon.

  • Hej drenge.


    Skal have ryddet lidt ud i kamera samlingen, så jeg har tre ting jeg gerne ville af med.
    Tingene befinder sig på Frederiksberg, men jeg sender gerne - mod betaling af porto. Alle bud bedes være pp.


    Tråden er på Tweak, Hol, HWT, Fotostart, Phosee, DBA og G & G.


    Til Canon:


    Canon 1Ds Mark I. SOLGT!
    Et flot og velholdt Canon 1Ds sælges, eftersom at jeg er skiftet til Nikon.


    Det er et meget flot og velholdt Canon 1 Ds som jeg sælger, det har været passet utrolig godt på og har derfor en masse liv i sig stadig.


    Kameraet er tidligere topmodel fra Canon, som henvendte sig til de professionelle reportage og/eller sports fotografer. Men der er kommet mange kameraer siden dette, dog har det stadig en ualmindelig gennemslagskræft!


    Huset er bygget i magnesium, hvilket gør kameraet utrolig holdbart. Ydermere har det indbygget vertikalgreb (også kendt som batterigreb), så det er lige til at tage billeder på forskellige vinkler.


    Det har en Fullframe CMOS-sensor (skal snart renses igen), bruger CF-kort, ISO 100-1250.


    Med kameraet følger der:
    Org. emballage (dog tapet en del), Canon rem, 4 batterier (2 org. x 2 uorg.), dobbeltlader (Canon NI-MH - NC-E2), manualer.


    Til Nikon:


    Nikon 28mm F 2.8.


    Flot og velholdt Nikon 28mm F 2.8 sælges, eftersom at jeg planlægger et køb af en 28-70/28-80 mm.


    Objektivet er blevet brugt til en smule landskabsfotografering og portrætfotografering (mest familier - da det er et "vidvinkel" objektiv).


    Et rigtig godt objektiv, som jeg er ked af at skulle af med - men budgettet tillader desværre ikke flere objektiver, end højst nødvendigt :)


    Med objektivet følger der: Org. frontdæksel + uorg. bagdæksel (det passer ikke helt på bajonetten - så der er en elastik rundt om objektivet, for at der ikke kommer støv eller ridser i glasset.


    Glasset har nogle få, men ubetydelige ridser - som ikke kan ses på billederne der bliver taget med objektivet.


    Jeg har prøvet at tage billede af det (billede 4), men det er umuligt at få billede af dem - da de er så små og næsten ikke eksisterende.


    HBO: 800 kr.
    Køb nu: 1200 kr.
    Billeder: http://www.dba.dk/nikon-28mm-f-28-autofokus/id-76941912/


    Tokina AT-X 80-400 F 4.5 - 5.6 SD. SOLGT!


    Har et hamrende lækkert zoom fra Tokina af, som skal sælges - eftersom at der skal spares op til nye objektiver.


    Der er tale om et Tokina AT-X 80-400 F 4.5 - 5.6 SD.


    Objektivet står i rigtig flot stand, og fejler absolut ingen ting. Det har været brugt meget lidt og med omhu, så derfor fremstår det i rigtig god stand.


    Eftersom at objektivet strækker sig fra 80mm til 400mm, er det et godt spænd - hvor man kan bruge det til alt fra portræt fotografering til fugle/natur fotografering.


    Med objektivet kommer der. org. emballage og et Hoya HMC UV(0) filter, som passer til objektivet - dette filter har altid været brugt, så objektivet er optimalt beskyttet.
    Derudover er der også et org. etui fra Tokina og org. modlysblænde.


    HBO: 1800 kr.
    Køb nu: 2200 kr.
    Billeder: http://www.dba.dk/tokina-at-x-80-400-f-45-56/id-77162706/


    Bytte emner.


    - iPhone 4.
    - iMac.
    Penge kan evt. smides oveni.


    Håber i kan bruge det.

    HP: C2D 1,8 GHZ . 3 GB Ram . 80 Gb HDD . Win 7 Ultimate | iPod Nano 16 Gb | Canon 450 D + Std. objektiv | Sony Ericsson Naite | Din mor?

    Rettet 2 gange, sidst af fjongejohn ().

  • Du skal måske oplyse hvilken mount din tokina passer til :)

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • # 1.
    Hvis du kigger godt efter, så er det til Nikon - eftersom at det står under kategorien "Til Nikon".
    Den har været brugt på mit Nikon D2X, hvor det har fungeret upåklageligt.

    HP: C2D 1,8 GHZ . 3 GB Ram . 80 Gb HDD . Win 7 Ultimate | iPod Nano 16 Gb | Canon 450 D + Std. objektiv | Sony Ericsson Naite | Din mor?

  • Ahh min fejl, læste bare teksten :)


    Held og lykke med salget :)

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • # Update.
    Canon 1Ds Mrk I er solgt for 4700 kr, via DBA.

    HP: C2D 1,8 GHZ . 3 GB Ram . 80 Gb HDD . Win 7 Ultimate | iPod Nano 16 Gb | Canon 450 D + Std. objektiv | Sony Ericsson Naite | Din mor?

  • # Update:
    Tokina AT-X 80-400 F 4.5 - 5.6 SD er byttet for en Nas.


    Kom så gutter og gutinder, vi mangler 28mm'eren!

    HP: C2D 1,8 GHZ . 3 GB Ram . 80 Gb HDD . Win 7 Ultimate | iPod Nano 16 Gb | Canon 450 D + Std. objektiv | Sony Ericsson Naite | Din mor?