Hold jer langt fra TELIA

  • Hejsa


    Jeg har smarttalk og det er sku godt det virker som taletid uden abdm. og du tanker op på nettet med dankort.


    ok bruger du saltoen ud lukker de fonen men ok fem min. efter du har tanket moneter på så virker den igen.


    dem kan jeg anbefale..


    Smarttalk

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

  • ja Telia .. hehe de har ikke styr på noget.
    Jeg har ringet gratis på deres regning i over 1½ år fordi de ikke havde slået 1010 fra vores nr. så ringede stadig gennem deres central uden at være registreret hos dem mere. Jeg kan kun sige :clap: :clap: det var sq nice gjort.
    Men betyder skam også at det ikke et firma jeg ville overlade personlig data til.
    Så pøj pøj med den inkasso, håber da at de kommer på andre tanker derinde.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    Har også haft Telia for et lille års tid siden. Det gik godt indtil jeg skulle opsige abonnementet. Herfra gik alt i lort, og jeg blev bombarderet med rykkere og trusler om bål og brænd.
    Det endte sæføli med inkasso, som jeg har betalt efterfølgende :boxing:
    BTW: Hans jeg mener ikke du kan opsige et abonnement via e-mail, med mindre du har en underskrift med på den.


    Muligt, at man ikke kan opsige det pr. e-mail, men de kunne da i det mindste svare på den, vil jeg mene. ;)
    Jeg har også opsagt den, da jeg skældte dem ud i tlf'en 12. december, så jeg har da beviser på, at jeg har haft fat i deres såkaldte kundeservice og det var netop på grund af en uberettiget rykker jeg ringede til dem der. Det står også nævnt i min mail ;)
    Det er garanteret nam nam for min advokat. :evil:



  • :offtopic: Brumbasse... du kan lave º-tegn ved at holde ALT nede og taste 167 på det numeriske tastatur... (til dit sig.) ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PulsedriverDK



    :offtopic: Brumbasse... du kan lave º-tegn ved at holde ALT nede og taste 167 på det numeriske tastatur... (til dit sig.) ;)


    º
    Hov, det kan man sg da osse 8o Der kan man bare se :))


    Sorry Hans :cheers: :offtopic:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Muligt, at man ikke kan opsige det pr. e-mail, men de kunne da i det mindste svare på den, vil jeg mene. ;)
    Jeg har også opsagt den, da jeg skældte dem ud i tlf'en 12. december, så jeg har da beviser på, at jeg har haft fat i deres såkaldte kundeservice og det var netop på grund af en uberettiget rykker jeg ringede til dem der. Det står også nævnt i min mail ;)
    Det er garanteret nam nam for min advokat. :evil:


    En besvarelse af en afsendt e-mail er vel det mindste man kan forlange - bare ikke når vi snakker om Telia. Jeg faxede min opsigelse ind til dem, men den modtog de aldrig ?( ?( ?(
    Sendte den så med alm. post, og fik et forholdsvis hurtigt svar (14 dage).
    Held og lykke med det - du får sikkert brug for det :lame: :ban:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    En besvarelse af en afsendt e-mail er vel det mindste man kan forlange - bare ikke når vi snakker om Telia. Jeg faxede min opsigelse ind til dem, men den modtog de aldrig ?( ?( ?(
    Sendte den så med alm. post, og fik et forholdsvis hurtigt svar (14 dage).
    Held og lykke med det - du får sikkert brug for det :lame: :ban:


    He he.... Det er Telia der får brug for held. Det er jo mig de prøver at røvrende nu. De stakler aner jo ikke hvad de er oppe imod...*G* ;)

  • Øhh...jeg har ikke lige læst hele posten da mine øjne er ved at være tørre som sahara, men skal lige sige at jeg oz kun har haft bøvl med telia, men i dag blev jeg posetivt overrasket.
    mit taletids-nummer var blevet lukket så fik jeg et nyt + 500 kr gratos taletid!" :D ....


    /FlexQ