Firmware til tdc homebox

  • yo guys :)


    da de gamle her hjemme har valgt at få ip-telefoni, har vi fået sat en TDC homebox op :( Denne boks, hvis nogen af jer ikk kender den, kan absolut nadar!!!!


    er der en måde at omgå denne begrænsning, ved hjælp af en ny firmware, eller noget andet. I så fald vil jeg være lykkelig efter at kende det, da jeg skal til at lege med en åben forbindelse og noget VPN :)
    hvilket ikke er muligt på den boks :)

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6

  • Hvis det bare er homeduo de har kan du da bare logge ind i boksen og lave de nat forwards du skal bruge, (192.168.1.1 i browser og så bare admin i user) er det en erhvervs løsning kan du prøve tts.tdc.dk

  • Jeg har også den boks derhjemme, og den har fucket fuldstændigt op på mit netværk med alt der hedder port forwarding og lign.


    Jeg har så også gjort det at den indbyggede router der er i er mildest talt ringe, så jeg har sat min egen router til en af portene i homebox'en og så har jeg computerne logget på min egen router, men det ændre intet på om man kan port forwarde

    E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182

  • vi har kun almindelig bredbånd, og så med IP telefoni.



    Nuller-Joe.


    Havde også overvejet at sætte min gamle linksys router til, men ja, det vil jo ikke ændre på noget, da det stadig er TDC boksen der styre det hele.


    Det er nemlig derfor jeg ville være meget intrasseret i en firmware til den, eller noget i den stil, ligesom til en linksys router man ligger dd-wrt på :)

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6