Hvornår starter/slutter mit kommende abonnement?

  • Halløjsa.
    Skal til at købe mobil, og har besluttet mig for at gøre det ved 3 for at få det bedste abonnement muligt de første 6 måneder jeg har mobilen, og det er samtidig et at de billigste steder.. Anyway, spørgsmålet går ud på fra hvornår og til hvornår tæller de 6 måneder?
    Hvis jeg bestiller nu, skal jeg så betale de første 399, som abonnementet koster i måneden, med det samme, og så igen til den første septemper, eller tæller det kalendermåneder frem, hvilket vil sige at jeg så føste skal betale for næste måned omkring d. 20 september, eller hvordan ser det ud? :)


    -Johan

  • Hvis du vælger at få dit nummer flyttet, starter dit abonnement den dato dit nummer bliver flyttet.


    Er det midt på måneden dit nummer bliver flyttet, skal du ikke betale for en hel.
    Så bliver der udregnet en pris for de dage der er tilbage i måneden.


    De følger kalendermånederne.
    Men spørg da 3 i stedet, er helt sikker på de kan svare dig på det.

  • abo starter den dag dit nr. bliver flyttet


    I de fleste tilfælde er abonnement forudbetalt, hvor forbrug er bagudbetalt... abonnementer bliver således betalt for den kommende måned og forbrug er en sammenregning af sidste måneds afgifter og services du har benyttet dig af.


    Medmindre bestillingen ligger tæt nok på den 1. i den kommende måned, betaler du for de antal dage der et tilbage af måneden, samt eventuelle oprettelsesgebyrer.


    de 6 måneder slutter 6 måneder efter den første hele måned af dit abonnement... hvis du fx bestiller nu, vil det slutte d. 1. februar 2012.


    Dog er der visse undtagelser, fx. betaler jeg den 7. i hver måned, samme dag som jeg for godt 8-9 måneder siden bestilte min Desire hos telenor. Så det kan skam også være at du får en regning hurtigt og du så fx. skal betale hver måned den 20.


    som bubbi siger, ring til 3 og hør dem ad

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet en gang, sidst af Foxx ().