Hvor meget er mit nuværende setup ca. værd ?
I7 920 | Asus Sabertooth X58 | Sapphire 4890 | Corsair Dominator 3*2 GB | WD Black 750 GB | Corsair TX750W | Lian Li v2110b | W7 home premium x64
Hvor meget er mit nuværende setup ca. værd ?
I7 920 | Asus Sabertooth X58 | Sapphire 4890 | Corsair Dominator 3*2 GB | WD Black 750 GB | Corsair TX750W | Lian Li v2110b | W7 home premium x64
hvis du sælger den til nogen der bare går op i at spille, og ikke ved at den ikke lige er fra i år måske en 3000 eller lidt over
men hvis du skulle komme forbi Aalborg er jeg stadig interesseret i dit kabinet
Hvorfor kun så lidt ? synes da ikke den er forældet, undtagen lidt med grafikkortet
EN i7 2600k LØBER FRA DEN
og så er dit GFX gammelt,men mon ikke du kan hive så 3500,- hjem på den
i7 920 koster da stadig tæt på de 2000,-
går brugt for 800/1000,- pa folk ellers vil vælge I7 2500K eller 2600K de yde langt beder
du kan få mere viden her http://hwbot.org/
Der kommer snart nye cpuer til,og så vil selv I7 2500/2600K være langsome
jeg købte min 2500k 560ti for lidt under 7000 og computere af samme slags går for ca. 5000
og ja så er der jo det med dit grafikkort det er de færreste som køber et "forældet" grafikkort desværre
men jeg ville også mene at du kan få mere for den hvis nu dusælger i dele...
3000 er også hvad du min. for den, efter min mening
men det er da nemmere at sælge en computer med 12 gb ram og 2 gb grafikkort til en som ikke ved ret meget om det
Er bare ikke meget for at sælge i dele, for skal bruge pengene til en ny hvis jeg sælger i dele, så ved jeg ikke hvornår jeg får solgt det hele, og i den tid har jeg ingen pc.
Hvornår skulle der komme nye processore ? mener da at i7 2600 er meget nye.
Folk går virkelig for meget op i RAM
Hvor gamle er tingene, er der kvittering på, er i7 920 en D0 eller C0, hvilken hastighed kører rammene med?
Vil mene de er næsten 2 år, Har kvittering på det hele + æsker osv.
Ved ikke rigtig hvad D0 & C0 er. og TROR rammene kører på 1600 MHz
i7 920 D0 er bedre til at overclocke end C0
i7 920 : 800-1000 alt afhængig af om det er C0 eller D0
Bundkort : 600
Ram : 300
Harddisk : 200
Strømforsyning : 400
Win 7 : ?
Grafikkort : 300
Kabinet : Svært at sige, hvis den rigtige køber er der, måske 800-1000
Hvis den skal sælges samlet, bliver det nok noget mindre, da folk har en tendens til at ville have lidt rabat
når de køber samlet
du kan jo bare skrive at du først sælger når du har fået bud på alt ?
Ved ikke hvor lang tid det kan tage, og tror ikke nogen vil vente så længe. er bare ikke meget for at sælge i dele
QuoteOprindeligt indlæg af rasm401i
hvis du sælger den til nogen der bare går op i at spille, og ikke ved at den ikke lige er fra i år måske en 3000 eller lidt over
men hvis du skulle komme forbi Aalborg er jeg stadig interesseret i dit kabinet
Der er måske en som vil købe alle delene undtagen kabinettet, så hvor meget vil du give for det ?
hvor befinder det sig henne, er meget interesseret i det kabinet. ?
QuoteOprindeligt indlæg af !wfdi
hvor befinder det sig henne, er meget interesseret i det kabinet. ?
Jeg er i Rødekro. Det ligger i Sønderjylland i Aabenraa Kommune. Men hvor meget vil du da give for det ?
hvad skal du have for det hele afhentet?
Prøver at se om jeg kan sælge den til ca. 5000,- på DBA. Herinde fandt jeg så ud af, at det er den slet ikke værd, men ellers har jeg ikke råd til en ny Så regner regner med du er i nærheden af de 3500,-
QuoteOprindeligt indlæg af Xx-Razmuz-xX
Prøver at se om jeg kan sælge den til ca. 5000,- på DBA. Herinde fandt jeg så ud af, at det er den slet ikke værd, men ellers har jeg ikke råd til en nySå regner regner med du er i nærheden af de 3500,-
altså 5k er der ikke vær det er 100%
hmm kunne du sende mig et par billeder af den? el. uploade nogle til http://www.peecee.dk/
evt. downloade cpu-z, i det program kan du se om din i7 920 er Revision c0 el. en D0.