Xbox controller til usb adapter

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kasper1233
    Hvor kan man købe det grej, der skal bruges for at tilslutte en xbox 360 controller til pc'en?


    hvis det er wireless receiver du vil ha fat i ska den købes brugt, jeg mener ik den laves af ny mere, har set flere som har søgt efter dem men uden held.

  • Og for at svare på hvorfor at de ikke fungerer med oplader kablet, så er det at der ikke sendes data over oplader kablet, kun strøm. De trådløse controllere er altid trådløse på en Xbox 360.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • ved godt at emnet er lidt gammelt, MEN.


    står i den irriterende situation at det lille kabel der skal til mellem min xbox 360 controller (wired) og min PC er blevet væk (http://www.dealextreme.com/p/x…er-cable-20cm-cable-29087)


    er der nogen af jer der ved om der er nogen forhandlere i danmark der har det kabel og om det er til en rimelig pris.


    vil helst ikke handle på en udenlandsk side da det ikke er til at vide med forsendelse og alt sådan noget


    på forhånd tak

  • Selve kablet er jo rørende simpelt lavet - begge ender har faktisk USB stik forbindelser.


    Men jeg kan desværre ikke finde nogen steder der sælger kablet nationalt - bedste bud ville være at købe et kabel over eBay fra HongKong og så håbe på at prisen plus fragt ikke overstiger bagatelgrænsen for told - ligger den ikke på ~88kr? Eller husker jeg helt forkert.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Du er godt klar over at du lige har genoplivet en næsten 1 år gammel tråd? :clap:


    Gå dog ind på amazon og se om du ikke kan finde den.

  • Du er godt klar over at du lige har genoplivet en næsten 1 år gammel tråd? :clap:


    Gå dog ind på amazon og se om du ikke kan finde den.


    1. Det ved han godt og det skrev han jo også... :|
    2. Han har allerede kigget på amazon og vil ikke bestille udenlands.
    3. Læs lige indlæg inden du poster ^^

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |