iOS 4.3.4 og jailbreak

  • Der er ikke noget jailbreak til iOS 4.3.4.
    Men har du gemt dine SHSH filer, kan du godt downgrade til 4.3.3.


    Er ikke klar over om Apple har stoppet med at signe for 4.3.3,
    men ellers hent tinyumbrella og se om du kan gemme dine SHSH filer fra 4.3.3.


    Hvis ikke du kan det, er der ingen mulighed for dig at downgrade.


    Og du skal ikke regne med et jailbreak til 4.3.4.
    For bliver der fundet en måde, vil det helt sikkert blive gemt til iOS 5.

  • Første lektion i Jailbreaking. Læs på nettet først, opdater bagefter. Dette gælder alle moderne maskiner, da opdateringerne ofte gemmer på fikses og lign. til disse. Men føler med dig. Måtte selv vente 2-3måneder på at få min iPod Touch jailbroken første gang. :(

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |


  • ØV :(
    Det lyder til at være ret kringlet, er ikke sikker på jeg har mod til det. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LeeFusZ


    ØV :(
    Det lyder til at være ret kringlet, er ikke sikker på jeg har mod til det. :D


    Sæt mobilen til computeren, download TinyUmbrella, start det, tryk Save SHSH.
    Hvor mange kringler det er ved jeg ikke, men det er ikke mange.


    Det er bedre at få gjort det hurtigt efter der er kommet en ny version af iOS.
    Ellers mister du muligheden for at downgrade.


    http://thefirmwareumbrella.blogspot.com/


    EDIT:
    Er forresten en slags jailbreak til 4.3.4, men det er et tethered jailbreak,
    hvilket betyder du skal jailbreake den hver gang du slukker mobilen.


    Så crasher den, løber tør for strøm eller bare genstartes, skal du igennem jailbreaket igen.


  • Nu har jeg gemt SHSH filen, hvordan ser jeg om den er 4.3.3? Hvordan skal jeg bruge SHSH filen? :D


    Tak på forhånd! ;)

  • Når du starter TinyUmbrella, skulle du gerne kunne se din iPhone ude til venstre.


    Hvis du så kigger i feltet i midten, der skulle gerne være vist de SHSH versioner det er
    lykkedes at gemme.


    Hvis 4.3.3 er der, så er det bare at trykke "Start TSS Server" og så kan du downgrade til 4.3.3 i iTunes.


    Og for at downgrade til 4.3.3 skal du selvfølgelig have hentet den:
    http://appldnld.apple.com/iPho…,1_4.3.3_8J2_Restore.ipsw


    Inden du gør noget, så lav lige en backup af din iPhone i iTunes.


    Når det er gjort, trykker du på din mobil i listen ude til venstre i iTunes.
    Derefter holder du "SHIFT" nede mens du trykker på restore.


    Så popper der et vindue op hvor du så finder den version af 4.3.3 du har hentet via linket jeg har
    skrevet, og trykker ok.


    Så skulle den gerne gå i gang med at installere iOS 4.3.3.
    Når den så er færdig, skal du selvfølgelig trykke nej til at opdatere til 4.3.4, når iTunes spørger om dette.