Lukket har lavet ny tråd

  • Jeg har det her bundkort til salg http://www.tweak.dk/review/ASU…nerationsdraeber/1113/1/1


    kortet er købt 23/6 2010 hos komplett har kvittering. Har stadig kassen til det, og alt tilbehør der fulgte med er der stadig og har aldrig været brugt. Det befinder sig i Aalborg så skulle der være en køber udenfor Aalborg, betaler personen selv fragten som er på 80kr i dag, og det ved jeg fordi jeg sendte noget i sidste uge.


    Kortet fejler intet det har aldrig været brugt til oc, for det kan jeg ganske enkelt ikke finde ud af :)


    Jeg starter ved 700kr


    Forsat god nat

    AMD BE 965 @ 3.4 // Nvidia GTX470 // OCZ-AMD BE 2x2 Cl8 1600Mhz // M4A785TD-V EVO // Corsair HX850 // Thermaltake SpinQ VT Red // Lancool PC-K62 Red Edition

    Rettet 5 gange, sidst af Falkenberg ().

  • Ærgerligt at jeg har købt et for noget tid siden, da det er en ret god pris. Desuden er kortet det bedste jeg nogensinde har arbejdet med.
    Hvis der ikke her nogen her på tweak, der bliver fristet af det lækre kort, så prøv med hol og hwt samt dba. :D


    Held og lykke med kortet :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Mange tak. Det er nemlig et rigtig lækkert kort. Jeg håber lidt på at der er en herfra der kunne tænke sig det, tonen er altid god herinde og folk er ordentlige ved hinanden, et rigtig godt sted tweak :)

    AMD BE 965 @ 3.4 // Nvidia GTX470 // OCZ-AMD BE 2x2 Cl8 1600Mhz // M4A785TD-V EVO // Corsair HX850 // Thermaltake SpinQ VT Red // Lancool PC-K62 Red Edition