Anmoder om ny(e) rank(s)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Jeps... Dunno... Lang tid siden...


    Var bare træt af bemærkningerne, så jeg fik Martin til at fjerne nogle. Personligt er jeg ligeglad...


    Hehe, jeg kan huske da du startede fra 0 igen efter de 10000 :tongue:


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|



  • Tjaaa - der er da i hvert fald nogle gange man meget tydeligt kan se at X bruger er liiiiiiiiiiiige ved at "opnå" en eller anden rang - så går de "post-amok".


    Helt enig med dig om at der burde være færre - ultimativt ingen - men nogle er jo rank-liderlige så det opnår vi nok aldrig... ;) ;)


  • nåja, rank-liderlig er måske så meget sagt ;)


    Synes du slet ikke der er nogen fordele ved ranks på sådan en hjemmeside her? :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af søndergård
    Hehe, jeg kan huske da du startede fra 0 igen efter de 10000 :tongue:


    Har ikke været på 0 siden første gang jeg kom her ind.... Grunden til at alle ikke skulle fjernes var fordi at jeg ikke gad og glo på det "Newbie" som 0´erne har...


    Mange ting er jeg, men ikke just en newbie... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    nåja, rank-liderlig er måske så meget sagt ;)


    Synes du slet ikke der er nogen fordele ved ranks på sådan en hjemmeside her? :)


    Bortset fra, at jeg synes de ranks er sjove, er jeg selv hammer lige glad med betydningen af dem. Det har dog sine fordele. En af dem er, at kunne se om en person er ny her og om vedkommende måske lige skulle have lidt hjælp til at finde rundt i tingene osv.


    Selv om jeg synes, at qqmiqq, ikke har skyggen af humor, for ikke at bruge ordet "tørvetriller", har han dog en pointe, som jeg vil give ham ret i. Der er visse personer med en tendens til at poste temmelig meget, som er overflødigt. Hvad jeg så ikke vil give ham ret i, er at Tweak udelukkende skal bruges til, at læse om problemer og løse dem. Det er mig et nummer for kedeligt. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Bortset fra, at jeg synes de ranks er sjove, er jeg selv hammer lige glad med betydningen af dem. Det har dog sine fordele. En af dem er, at kunne se om en person er ny her og om vedkommende måske lige skulle have lidt hjælp til at finde rundt i tingene osv.


    Selv om jeg synes, at qqmiqq, ikke har skyggen af humor, for ikke at bruge ordet "tørvetriller", har han dog en pointe, som jeg vil give ham ret i. Der er visse personer med en tendens til at poste temmelig meget, som er overflødigt. Hvad jeg så ikke vil give ham ret i, er at Tweak udelukkende skal bruges til, at læse om problemer og løse dem. Det er mig et nummer for kedeligt. ;)


    godt sagt! ;)

  • Quote

    Bortset fra, at jeg synes de ranks er sjove, er jeg selv hammer lige glad med betydningen af dem. Det har dog sine fordele. En af dem er, at kunne se om en person er ny her og om vedkommende måske lige skulle have lidt hjælp til at finde rundt i tingene osv.


    Selv om jeg synes, at qqmiqq, ikke har skyggen af humor, for ikke at bruge ordet "tørvetriller", har han dog en pointe, som jeg vil give ham ret i. Der er visse personer med en tendens til at poste temmelig meget, som er overflødigt. Hvad jeg så ikke vil give ham ret i, er at Tweak udelukkende skal bruges til, at læse om problemer og løse dem. Det er mig et nummer for kedeligt. ;)


    Hæ hæ - så var sgu endelig en der ramte hovedet mod sømmet - Det eneste brugbare der er med de ranks - er som Hans siger at man måske lige giver en med 17 posts lidt længere snor når der postes i forkert tråd eller med en "hjælp" overskrift - og gu' skal vi ej kun snakke HW hele tiden - SÅ spændende er det sgu heller ikke - Der skal være plads til list tant og fjas.. :T :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Har ikke været på 0 siden første gang jeg kom her ind.... Grunden til at alle ikke skulle fjernes var fordi at jeg ikke gad og glo på det "Newbie" som 0´erne har...


    Mange ting er jeg, men ikke just en newbie... :))


    kan jeg ikke lige få forklaret den eksagte grund til at du valgte at få slettet en masse posts ?(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    Hæ hæ - så var sgu endelig en der ramte hovedet mod sømmet - Det eneste brugbare der er med de ranks - er som Hans siger at man måske lige giver en med 17 posts lidt længere snor når der postes i forkert tråd eller med en "hjælp" overskrift - og gu' skal vi ej kun snakke HW hele tiden - SÅ spændende er det sgu heller ikke - Der skal være plads til list tant og fjas.. :T :]


    Hørt - Hørt :cheers: