Hej Tweakere, som de sagde i Frasier "long time listener, first time caller".
Står med en lille køler-udfordring i forbindelse med springet til Sandy Bridge, mere specifikt at finde en køler egnet til moderat overclock af en 2500k på et Asus Sabretooth med Corsair Vengeance ram som kan være der med de høje køleribber på Vengeance.
'ram og bundkort er ikke til debat (ram er genbrug fra min Core 2 Duo-maskine, så har det allerede. Bundkortet fordi jeg er vild med hvor clean tingene ser ud når de er pakket ind på den måde).
Vil helst beholde adgang til alle 4 ram-sokler, men regner ikke med at få brug for mere end 2, så hvis der er noget godt der kun blokerer for første sokkel er det ok.
Hvis den er nogenlunde stille ved lav belastning er det fint, under load vil jeg normalt have headset på, så hører det ikke hvis den larmer lidt i den situation.
Kabinet er et Antec 900.
Hvis jeg skulle købe alt stod den på Noctua NH-14D, men den går ikke pga ram, så her er de muligheder jeg har overvejet indtil videre:
Cooler Master V6GT (ville se rigitig godt ud på Sabretooth-bundkortet, men har hørt om problemer med plads i Antec 900)
Thermalright Archon RT eller Mux-120
Corsair H50 eller H60.
Andre bud, eller erfaringer med det nævnte?