Valg af Smartphone

  • Hey Tweak, det her er min første tråd herinde.
    Jeg går nemlig og leder efter en smartphone, jeg har bare ingen idé om hvilken en jeg skal vælge.
    Den skal kunne komme på internettet og ringe og sms.
    Dansk ordbog er et must, og hvis den kan klare mishandling er det er absolut plus! :D

  • Hej og velkommen :)
    Mishandling tror jeg ikke der er nogle smartphones der er glade for, men jeg er bestemt glad for min Samsung Galaxy S2. Ellers er iPhone 4 også en klassiker, som man ikke går helt galt i byen med. Har du ikke nogle flere krav, eller prisområde, for det du nævner der, kan alle smartphones jo ;)

  • Hvis du ikke skal bruge den til andet end internet sms og ringe, er det fuldstændigt åndsvagt at gi 4500-5500 kr for en iPhone 4 eller Galaxy S2. Hvis jeg var dig, ville jeg købe en HTC desire eller en Samsung Galaxy S.


    Galaxy S'en er helt nede på 2400kr og det er en rigtig rigtig god telefon, hurtig internet browsing, god at skrive sms'er på, lyd mæssigt god ringe og tale kvalitet :)


    http://www.mobilpriser.dk/mobi…nnement=med&abonnement=-3

  • Jeg var super glad for min Galaxy S... 2'eren er dog liiige en tand sjovere, men den koster også derefter... den eneste grund til at jeg købte min S2, var at Smartdrop gav næsten hele det den kostede for den gamle ;)