NAS hvad sker der :S

  • Er det en 1U server du har smidt ind i dit TV møbel?


    Men ja vil tro at det er varme, du kan jo prøve at se efter om der er støv i køleprofilerne.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Det ville hjælpe lidt med specs på det NAS.


    Så kan man også se hvad det er at lysdioderne prøver at fortælle, hvis man gad at slå op i manualen. :9xo


    Jeg syntes dog ikke at jeg kan se noget bemærkelsesværdigt i den video. Det ser ganske normalt ud.

    E8200 2.66@3.92 | GA-P35-DS3 F13 | G.Skill PC8000 @ 5-5-5-15 588MHz | 9800GTX+

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aka_-J-
    Det ville hjælpe lidt med specs på det NAS.


    Så kan man også se hvad det er at lysdioderne prøver at fortælle, hvis man gad at slå op i manualen. :9xo


    Jeg syntes dog ikke at jeg kan se noget bemærkelsesværdigt i den video. Det ser ganske normalt ud.


    Jeg tror mere der er hvad man kan høre, det lyder som om blæserne kører på fuld tryk.


    Derudover så er der i øvrigt en 1U server, dvs. den er beregnet til installation i et server rack (hvor man i øvrigt ofte er lidt ligeglad med støj).

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.