Fejl på forum

• jeps den har jeg også set

Dyas

Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650

Laptop
    PS3
    Wii

• Hvis du så inderligt vil have respons inde for 8 timer, hvad med så at bruge kontakt siden og skrive til en af adminsne fx mig?

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

• Fordi jeg regnede med at i ville se dette, og samtidig ville jeg høre om andre brugere oplever samme problem, og om de har eventuelle fixes

apropos svar så har jeg stadig ikke noget - er det en fejl i kender til, en fejl i arbejder på, eller er i bare pisse ligeglade eller hvordan?

Oprindeligt indlæg af sortiarius
    Fordi jeg regnede med at i ville se dette, og samtidig ville jeg høre om andre brugere oplever samme problem, og om de har eventuelle fixes

apropos svar så har jeg stadig ikke noget - er det en fejl i kender til, en fejl i arbejder på, eller er i bare pisse ligeglade eller hvordan?

Træk nu vejret, jeg har heller ikke fejlen. Har du prøvet at cleare din browsers cache?

• Minder lidt om den fejl, forsidens kommentarfunktion (på nyheder) havde tidligere. Hvis man brugte tweak.dk uden http://www. så kunne databasen ikke fungere korrekt, og hente brugerinformationerne. :)

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Rolig nu sortiarius, der sidder altså ikke 20 koder og tjekker hjemmesiden igennem for fejl 24/7.. :-)

HerrMansen, ja den minder meget om den lige umiddelbart, men The Brain skulle være i gang med at kigge på den, men hvor fejlen er rettet kan jeg ikke sige.

I må have lidt tålmodighed. :-)

• Selvfølgelig bliver fejlen ikke ud bedret med det samme, det er jeg helt klar over, det er dog en helt ny fejl så jeg tænkte der måske var blevet lavet nogle nylige ændringer der havde institueret den.

Blev bare provokeret af "Brains" tilgang til tingene. Hvis man som admin ser denne tråd og rent faktisk vælger at poste i den kunne man da i det mindste bruge sit svar til at melde ud om det er en kendt eller ukendt bug, og om det er noget der er mulighed for at arbejde på.

I stedet får man 6en gang nedladende crap om hvor smart jeg selv tror jeg er at skrive herinde. Jammen jeg synes faktisk det var smartere at skrive herinde end at msg'e private hvis andre havde samme fejle og det er sgu ikke fordi det er lettere for mig at lave en forum post en en private msg. Man kunne evt. ligefrem lave et forum for dette som på andre sider så jeg ikke forurener dette forum med det.

Jeg har ingen illusioner om at få et bug rettet på ingen tid (eller få det rettet overhovedet hvis jeg er den eneste der har det) men jeg forventer da at konstruktiv tilgang til tingene og en høflig tone når man nu spørger ind til det område de netop skal varetage.