W3 Tower defence

  • Hallo


    Håber der sidder nogle oldschool w3 spiller der ude.


    Jeg spiller lidt forskellige tower defence maps, en gang imellem, andre har lavet. Men jeg vil ændre nogle af towerne, hvis jeg vurderer de laver for meget/lidt dmg.


    Problemet er at jeg har ændret et tower, men der sker det ingame at det ikke er alle skud det tower fyrer af der laver dmg, faktisk kun hver 3-4 skud, måske mindre endnu.


    Nogen der ved hvad årsagen til dette er og hvad skal jeg i så fald justere. Har selv prøvet forskellige ting, men ingen resultat.

    4770K, 16 gb ram, 3 X 256 gb SSD, Antec 650W, Geforce 1070ti.

    Rettet 3 gange, sidst af VojenZ ().

  • Hohoho - Det er sgu længe siden at jeg har leget med WC3. Mén!


    Er det et map fra en anden person du prøver at ændre på? Og med standard Editoren fra Blizzard? Så lægger problemet nok dér.


    De fleste udviklere gik væk fra at bruge standard editoren, og udviklede enten selv værktøjer eller brugte andres. Disse er IKKE kompatible med standard editoren, og hvis du åbner et kort i den og gemmer - ja så kan der ske hvadsomhelst.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |