S: Heroes of Newearth account (75 kroner)

  • Vil gerne sælge min Heroes of Newearth account.


    Købte spillet online, fra deres hjemmeside, men det er ikke rigtigt noget for mig.


    Regner ikke med det vilde beløb, måske halv pris e.l?


    Har spillet to spil online på den.


    Kan sende login via. mail eller MSN ...


    Mvh

  • Giv det en chance, det er et spil der virkelig vokser og bliver bedre i takt med at man lærer at spille det. Tilgengæld kræver det også en vis dedikation at nå dertil. Hvis du kender nogen der har spillet det mere end dig selv, så bed dem om hjælp til at lære dig hvordan det foregår så kan du spare mange timers besvær!


    Ellers kan man også finde en masse guides på nettet, alt fra generelle noobguides omkring hvordan man spiller spillet til hero guides og guides om de roller de forskellige helte udfylder på et hold.


    HoN er awesome! :hb:

  • Jeg vil da nok gerne købe den, kommer bare lidt an på hvad username du har :p


    Quote

    Kan du bedre lide LoL!!!????


    LoL og HoN er 2 vidt forskellige spil og folk skal stoppe med at sammenligne dem. De har forskellige målgrupper hvilket er meget tydeligt hvis man har spillet eller spiller begge. HoN har uden tvivl en højere skill cap og kræver derfor meget mere tid at lære, og er derfor ikke for alle. LoL er casual og relativt nemt at sætte sig ind i.


    Det var ikke en opfordring til diskussions tråd, den kan du jo passende oprette i blandede spil hvis du ønsker det.