Sony Playstation 3 *60 GB Version*

  • Har sådan en der skal sælges.


    Det er den rigtige 60GB Version som kan tage ps2 spil, og med 4x USB og kort læser i.
    det er med 2 stk. joy pads.


    der er også monteret helt ny 320 GB harddisk i den da den oprindelige 60GB harddisk stod af desværre.


    kom frisk med nogen bud.

  • bud 900.- pp

    CPU - Inten I5 2500K= - =CPU Cooling - XSPC water cooling
    MB - Gigabyte P67A-UD4-B3= - =RAM - Kingston PC3-10700 4 GB
    GFX - POW GTX 580= - =TV-Tuner - ASUS My CinemaDual
    HD - WD 500 GB - Kabinet= - =CM Silencio 550 - Corsair 850W= - =DVD - Samsung Lightskribe (Sort)
    -=Samsung 226 BW= - = Logitech G5 snakeskind =-

  • Bare vent til du finder den rette køber.
    Der er samlere derude som vil give 2000+ for din maskine hvis den er i fin stand.


    Solgte selv min 60gb for 2200 i for 2 måneder siden.

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Switz
    Bare vent til du finder den rette køber.
    Der er samlere derude som vil give 2000+ for din maskine hvis den er i fin stand.


    Solgte selv min 60gb for 2200 i for 2 måneder siden.


    Sry for OT. Men er jeg da også glad for at høre. Har selv en fin 60Gb. Fat stående, men er for nærig til at sælge den, selvom jeg næsten ikke bruger den. Den kostede jo også trods alt 5500,- fra ny... Kunne være man skulle overveje salg...sry for :offtopic:

  • Grunden til denne er "dyre" end en slim model er at den som sagt har 4x USB, den har kort læser og så at den kan afvikle ps2 spil også, hvilket alle de andre modeller ikke kan.


    derfor er denne model meget mere eftertraktet end de andre.


    skal siges det er min brors playstation, han er ikke så god til det forum noget her, men han har sagt at det bedste bud over 1400,- får den.