Ny computer - mest for pengene.

  • Hej.


    Prøver at stille de forskellige færdigsamlede computere op mod hinanden.
    Her er det, Sharkgaming, komplett, topdata og mm-vision jeg har sammenlignet.


    Har fundet ud af de stort set er ens til 5000-6000kr.
    De sparer på hver sin måde og går på kompromis med forskellig hardware. Men hvad er bedst at spare på med et budget til max 6000. Jeg er til Amd maskiner skal lige siges og ATI GFX. Kabinettet behøver ikke være det vilde gamer.

  • Fortæl os hvad computeren skal bruges til.


    Er du hardcore gamer som kun spiller få spil og derved ikke har brug for mega meget harddiskplads er det jo et godt sted og skære ned osv.


    Så fortæl os hvad du vil bruge computeren til af ting og sager =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kriller7000dk
    Hej.


    Prøver at stille de forskellige færdigsamlede computere op mod hinanden.
    Her er det, Sharkgaming, komplett, topdata og mm-vision jeg har sammenlignet.


    Har fundet ud af de stort set er ens til 5000-6000kr.
    De sparer på hver sin måde og går på kompromis med forskellig hardware. Men hvad er bedst at spare på med et budget til max 6000. Jeg er til Amd maskiner skal lige siges og ATI GFX. Kabinettet behøver ikke være det vilde gamer.


    Og alligevel burde du vælge en Sandy Bridge maskine. Umiddelbart vil jeg gå uden om topdata og mm-vision, da de anvender Inter-Tech/Energon strømforsyninger i deres budget computere. Desuden har Shark Gaming og Komplett større muligheder for at konfigurere computeren til præcis dine behov. Og igen. Vælg en computer med Sandy Bridge. Du får så meget mere for pengene.

  • Den skal kunne køre Starcraft 2 og Diablo 3 til den tid - vil dog ikke afvise den ikke skal kunne køre fps spil af en eller anden art.. På samme tid skal den være musik server med et high-end lydkort. Dette kan evt komme senere.