Hvor skal man sætte den til salg henne?

  • Hej Folkens


    Jeg står og skal af med min iMac, og har sat den til salg et par forskellige steder på nettet inkl her på jeres site.


    Men synes ikke rigtig responsen er derefter - er der nogen af jer der ved hvor man kan sætte Apple "grej" til salg. ? ( Har prøvet macforums.dk )

  • Din maskine er forholdsvis voldsom og derved lidt dyr for den normale mac-bruger vil jeg mene.


    Nu er dette kun et foreslag og ikke noget jeg har undersøgt, men er der ikke diverse designer og billedredigerins sites hvor folk evt kunne have interesse i din maskine?


    Ellers har jeg altid haft held med og bruger DBA og den slags sider, tjek evt din pris op imod hvad du kan finde andre steder så kan du selv vurdere om din pris er rimelig eller ej.


    Og hvis du virkelig bare vil af med maskinen så må du jo også være villig til og modtage underbud, 1000 kr mindre end det du havde planlagt er trods alt bedre end ingen penge og den bare samler støv.


    Men Held og lykke med salget, det er en super lækker maskine du har til salg jo =P

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Tak for dit input PsyCho.


    Ja, det er en relativ voldsom maskine og ham/hende der løber med den til 10.000 må siges at have gjort en god handel.


    Jeg har kigget lidt rundt, og synes ikke jeg kan finde noget - Den er til salg på DBA.dk også og har i skrivende stund bud på små 9000. Men det er jo bare ikke nok når man tænker på det er en iMac og den er under et år gammel.


    Tak for dét - God lørdag til dig :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BFroberg


    Du glemmer at prisen stiger gevaldigt når noget hedder "Mac".


    Næh, jeg ved skam godt hvad Mac-stuff koster. Det handler lidt om tålmodighed, når man skal sælge Mac´s. Står Jacob og skal bruge mønt nu og her er 9K et godt tilbud. Er han heldig og finder en der lige er ude efter dén model, er 10K ikke urealistisk.