K: PSU med afhenting i Århus-området allerede i morgen fredag d. 20 maj

  • Hej,


    jeg har været ved at samle mig et nyt system, og gik udfra at min gamle chill-innovation psu var klar til jobbet. Det viser sig dog at den kun har et pci-e 6 pins stik, hvor jeg skal bruge 2 til mit nye gfx.


    Hvis der er nogen i Århus-området eller nogen der kommer til området der ligger inde med en psu med minimum 500w gerne mere, og selvfølgelig 2 af omtalte stik udover hvad der ellers hører med så er jeg interesseret i at købe med afhentning allerede nu på fredag.


    Jeg har ikke mange krav udover en god og fair pris, og at den selvfølgelig fungerer som den skal.


    Hvis man sidder og mangler ældre dele og vil bytte, så har jeg et asus p5n-e sli mobo, en intel E6600 cpu og et msi gt8600 gfx samt nogle gamle ddr2 skodram liggende samt chill innovation cp-400p4 400w. I denne ombæring vil jeg dog nævnte at omtalte system af en eller anden grund er holdt op med at fungere, så det kan være vi skal igennem noget test inden en byttehandel kan være interessant. Systemet kan kan kun starte op i fejlsikret tilstand, og grafikken er helt ødelagt allerede fra opstarts sekvens i dos hvor der er streger henover skærmen. Jeg mistænker af den grund gfx'et for at være stået af, men har ikke haft mulighed for at teste. Alle blæsere kører ved opstart (gfx, cpu og psu)


    Derudover har jeg ikke særlig meget forstand på den slags, og da jeg alligevel godt kunne bruge nyt så valgte jeg bare at købe nyt.


    Nå men konklusion, jeg søger en psu jeg kan få allerede i morgen i Århus-området. Afregning kontant eller byttehandel. Derudover er man velkommen til at komme med input, hvis man ved hvad mit gamle system fejler.
    --