Stadigt muligt at finde Uncharted 2 i butikkerne

  • Ved I om det stadig er muligt at finde Uncharted 2 i fysiske butikker som Elgiganten og den slags, eller er det ved at være for gammelt?

    WINDOWS 7 64
    CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB
    INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
    ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX
    8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ
    GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB
    CORSAIR TX 750W
    XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER
    AOC 24"

  • Oh - så slet ikke prisen på din udgave. Men ja - Platinum er altid billigere. :9xo

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Du kan bare bruge coolshops prisgaranti. Så får du det til mutantens pris. Klart at foretrække coolshop som forhandler.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kasper1233
    Du kan bare bruge coolshops prisgaranti. Så får du det til mutantens pris. Klart at foretrække coolshop som forhandler.


    Tjaa det som man tar det.
    Ville jeg have spillet nu og her, er det da bedre at bruge Elgigantens webshop.
    Der bestiller du det til afhentning, og så snart den er accepteret smutter man ind og henter det.


    Men jo, CoolShop er da ganske gode.
    De laver bare nogle dummerter nogen gange.


    Fx. med Portal 2.
    Der havde CoolShop release date dagen efter alle andre.
    Jeg prøvede at gøre dem opmærksom på det, men det hjalp ikke.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kasper1233
    Du kan bare bruge coolshops prisgaranti. Så får du det til mutantens pris. Klart at foretrække coolshop som forhandler.


    Du siger noget - spørgsmålet er så om de godtager den når den vare de selv nu fører ikke er platinum udgaven (kommer lidt an på hvem du snakker med derinde).


    Ja de har en udmærket service - det meste af tiden. Kan huske jeg have godt med bøvl da jeg bestilte Witcher 1 i sin tid fra dem. Men procentmæssigt kan jeg kun sige god for dem. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Ville jeg have spillet nu og her, er det da bedre at bruge Elgigantens webshop. Der bestiller du det til afhentning, og så snart den er accepteret smutter man ind og henter det


    Ja det er klart, men skal det sendes er de ofte et par dage om det, hvor jeg kun har oplevet at coolshop sendte på dagen man bestilte, vel og mærke hvis man bestiller i tid (før 17)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kasper1233


    Ja det er klart, men skal det sendes er de ofte et par dage om det, hvor jeg kun har oplevet at coolshop sendte på dagen man bestilte, vel og mærke hvis man bestiller i tid (før 17)


    Undskyld jeg spørger, men hvorfor bliver i ved med at snakke om at få det sendt?


    MadsHilde spørger jo altså hvor man kan finde det fysisk i butikker.
    Ikke hvor man kan få det sendt med posten fra.

  • Quote

    Undskyld jeg spørger, men hvorfor bliver i ved med at snakke om at få det sendt?


    Ja det blev da nok til lidt :offtopic:

  • Nu er Coolshop også en fysisk butik - Jeg har mange gange hentet mine spil i Nørresundby.


    Men fint - hent spillet i Elmutanten og få det overstået. :))

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |