Splinterny Strømforsyning

  • Hej Tweakere,


    Har lige købt følgende PSU:
    http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=593202


    Men opdagede snart at jeg havde været lidt en dør da jeg bestilte den - den skulle nemlig bruges til et AMD baseret setup, men den er beregnet til et Intel baseret MOBO, så, jeg har ikke rigtig noget at bruge den til. Sælger den derfor til 100 kr. under normal pris, eller bytter den til interessant hardware :)


    Jeg kan vedlægge faktura, og den kommer selvfølgelig i original indpakning. Den kan afhentes i Viborg, skulle det ønskes.


    /Gehenna

    Selvbyg PC: 4 GB DDR2 1060, Geforce GTX285, AMD Phenom 2,4 x3, Samsung Spinpoint F1 1 TB.

  • Jeg har aldrig hørt om at en PSU skulle være specielt egnet til Intel vs AMD.


    Ud fra Kompletts beskrivelse ser den helt almindelig ud, du burde sagtens kunne bruge den til et bundkort med AMD chipset/CPU/GPU (for den sags skyld).

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Det var også det jeg mente, men dens bundkort beregnede pins passede ikke i det Gig. bundkort jeg havde købt. Uanset hvad er gjort også gjort nu, computeren er samlet og givet videre, så jeg skal bare af med den her nu, hvis det kan lade sig gøre

    Selvbyg PC: 4 GB DDR2 1060, Geforce GTX285, AMD Phenom 2,4 x3, Samsung Spinpoint F1 1 TB.

  • Lyder som 12V 8pin der bare skal deles i 2, lidt ligesom den her: LINK


    Men fred være med det, held og lykke med salget.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Eh, præcis den strømforsyning har jeg brugt i et AMD setup. Du har sikkert bare ikke taget 12V fra hinanden så det bliver en 4 pin.