Rooted Desire

  • Hej har endelig fået min Htc Desire rooted 2.3.3 med en rom, hvordan gør jeg hvis jeg vil have den nøjagtigt som jeg købte den, for det nuværende rom er ikke dansk...



    Håber virkelig at nogen vil hjælpe mig her!

  • Jeg blev ved med at prøve det samme rom indtil jeg indså det ikke virkede, medmindre man gjorde alt muligt shit, har haft forskellige rom på siden, men ville gerne vide hvilket der er det bedste? Hvad bruger i selv :D ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KasperBang
    Jeg blev ved med at prøve det samme rom indtil jeg indså det ikke virkede, medmindre man gjorde alt muligt shit, har haft forskellige rom på siden, men ville gerne vide hvilket der er det bedste? Hvad bruger i selv :D ?


    Jeg bruger standard 2.2 og venter meget spændt på 2.3 til Desire, den er jo lige kommet ud til Desire HD + de har lovet til Desire inden sommeren.


    Jeg bruger så Launcher Pro, så jeg slipper for at se på Sense UI, for det kan jeg overhovedet ikke magte.

  • Jeg er skiftet over til det der er på Fly'eren mener det er 3.0, det kører super og mindre strøm... Men ja hvis ikke man kan finde ud af root og den slags er Launcher Pro en udmærket løsning istedet for 2.2 :)