Underlig hukommelse

  • Kan stadig huske jeg så på LEGO-mini-byen som 5årig :boxed:
    Og at Storebælts bærekabler kan nå 4 gange rundt om Jorden :rolleyes:

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Slammand
    Kan stadig huske jeg så på LEGO-mini-byen som 5årig :boxed:
    Og at Storebælts bærekabler kan nå 4 gange rundt om Jorden :rolleyes:


    lego mini by
    8o det er jo snart 20 år siden jeg så den
    så det er sikkert lavet om.mange gange


    bærekabler..4 gange rundt om jorden..det er vildt 8o

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    He he... Jeg tænkte nok i ville studse over det med Cpr nummeret der. ;)
    Jeg fik faktisk et nyt Cpr nr. da jeg var 14.
    Jeg skulle have et pas og så skulle de bl.a. bruge mit Cpr nr. bevis og der var fødselsdatoen 090563 og det var forkert. Det kunne ikke rettes, så der skulle et nyt Cpr nr. til. ;)


    Oh.. de kunne ikke skrive 09051863? ;)

  • Kan huske "timbo" til Dogs of War på Amiga :D


    KLASSE SPIL!!


    Mangler faktisk den og Superfrog til min Amiga :-(

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk


    Oh.. de kunne ikke skrive 09051863? ;)


    såså
    nu skal du være god ved hans
    så gammel er han ikke
    det var 09051864 ikke 09051863 det var en fejl
    :))


    :boxed: :boxed: sådan ser jeg snart ud
    når hanse mand får fingre i mig

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Quote

    Mit gamle cpr nr, helt tilbage fra jeg var 14, kan jeg også huske. 8o



    DEN der kræver sgu lige en forklaring - Dit CPR nr. er sgu da det samme hele livet - altså med mindre du fik en køns skifte operation som 14 årig..... ;) ;) ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk


    Oh.. de kunne ikke skrive 09051863? ;)


    I may be old but not that old... punk.... *G* :))





    *GG* :)) :))
    Nope, Der skulle stå 090663 og ikke 090563.
    Nah... du kommer ikke til at se sådan :boxed: :boxed: ud.
    Når man kan lide at drille selv, er det smartest at kunne tåle, at få lidt igen. ;)
    Som straf kommer jeg forbi og æder alle dine pizzaer i fryseren og tager al din ost på. :evil: ;)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD



    DEN der kræver sgu lige en forklaring - Dit CPR nr. er sgu da det samme hele livet - altså med mindre du fik en køns skifte operation som 14 årig..... ;) ;) ;)


    Det er der skam en logisk forklaring på. Kig i Falsk's quote i denne post. ;) ;)
    Jeg er nok en af de få, der har haft 2 Cpr numre, hvis ikke de har lavet ged i mange andres Cpr nr bevis også. ;)

  • Quote

    Det er der skam en logisk forklaring på. Kig i Falsk's quote i denne post. ;) ;)
    Jeg er nok en af de få, der har haft 2 Cpr numre, hvis ikke de har lavet ged i mange andres Cpr nr bevis også. ;)




    Hmmmm - Nope ain't buying it - Miss Hans....... ;) ;)


  • *LOL*.... Then take it for free. It is true. :))
    I sidste ende er det faktisk datoen på dåbsattesten, der tæller. ;)

  • Quote


    Mangler faktisk den og [I]Superfrog til min Amiga :-(


    man kan dll superfrog, bare gå på google.com og søg på download superfrog, så er der en polsk side hvro du kan hente det til pc og amiga! :d..


    hehe fandt lige det her i et tekstdokument der meget:


    Mennesket
    Man mener at der er forbindelse mellem længdeforholdet mellem ens pegefinger og ringfinger, og ens seksuelle præference.


    Hvis resten af kroppen voksede lige så meget som håret, ville mennesket blive ca. 85 meter høj.


    Statistisk set ønsker mænd hellere at dø ved at falde, end ved at drukne.


    Kvinder hader ordet 'brugt' mere end de hader ordet 'fugt'.


    0.3% af alle mænd kan give sig selv oralsex.


    I løbet af et liv vil et gennemsnitsmenneske komme til at spise omkring 70 forskellige insekter og 10 edderkopper.


    Ifølge belgisk lov skal alle børn have undervisning i at spille på harmonika.


    Når man nyser stopper ens hjerte i et millisekund.


    Man mener at have fundet ud af, at det perfekte hofte til taljemål er 0.7. dvs. 1 cm på hoften, svarer til 0.7 cm i taljen. Marilyn Monroe og Kate Moss deler begge dette mål.


    1 ud af 10.000 mennesker bliver født som dværg.


    Menneskets hjernerumfang er på ca. 1300 ml.


    Mænd får oftere hikke end kvinder.


    En person går i gennemsnit på toilet ca. 6 gange om dagen.


    Flere mennesker bruger blå tandbørster end røde.


    25% til 33% af jordens befolkning nyser når de bliver udsat for lys.


    En enkel sædcelle fra mennesket indeholder 3 mia. DNA-sekvenser, som i fuld længde måler ca. 80.000 km.


    Et menneske spiser mellem 40 og 50 tons mad igennem livet - Det svarer til fire til fem jernbanevogne.


    Kræft og hjerte-kar-sygdom topper kun dødslisten i Vesten. På verdensplan dør flest (33%) af infektionen.


    En gennemsnits dansker drikker 10 liter alkohol på et år, mens det for fransk mændene bliver til 11,5 liter. Vores naboer i norden drikker halvt så meget.


    På et døgn trækker mennesket typisk vejret 23.040 gange - det vil sige 16 gange i minuttet. Hård fysisk aktivitet kan dog tvinge kroppen op på 80 vejrtrækninger i minuttet.


    Børn vokser mest om natten. Det er nemlig her, der udskilles mest væksthormon.


    Besøgende i Las Vegas begår 2-4 gange oftere selvmord end besøgende i andre amerikanske byer.


    Nye undersøgelser viser at ældre folk har større ører og næse end yngre. Dog er der kun tale om nogle millimeter.


    Mennesker er midtsøgende, fastslår en amerikansk psykolog i en ny undersøgelse. Fx vælger 60 % det midterste toilet, selv om toiletterne ved siden af er nøjagtig magen til. Og hvis kunderne i et supermarked får valget mellem kiks ruller, der er placeret i fire rækker, vil to tredjedele vælge de to midterste rækker.


    Et lig der har ligget tre døgn i en kælder, er mere velbevaret end et lig, der har ligget et døgn i solen.


    Mel Blanc der lagde stemmen til "Bugs Bunny" var allergisk over for gulerødder.


    Egypterne var det første folk der brugte makeup. For mere end 4000 år siden gik både mænd og kvinder med øjenskygge i Egypten.


    Kvinder i USA, Chile og Tyrkiet har let til tårer. En Hollandsk undersøgelse har netop afsløret, at ud af alverdens kvinder græder disse oftest, mens mænd fra Spanien, Peru og Bulgarien græder mindst. I gennemsnit har verdens kvinder 2,76 tudeture om ugen - mænd har kun 1,06.


    Mennesket har over 600 muskler og de udgør ca. halvdelen af vores kropsvægt.


    I en spørgeskemaundersøgelse blandt de studerende på de amerikanske University of Texas at Arlington mente 49 % at nogle mennesker præcist kan forudse fremtidige hændelser.


    Under de allierede's kampe i Nordfrankrig, juli 1944, krævede greverne, at man holdt kampene væk fra de bedste vinmarker.


    Sandsynligheden for at møde en uventet død:


    Biluheld 1:100
    Mord 1:300
    Brand 1:800
    Vådeskud 1:2.500
    Elektricitet 1:5.000
    Asteroidenedslag 1:10.000
    Flyulykke 1:20.000
    Oversvømmelse 1:30.000
    Slangebid 1:100.000


    Hvis man kommer ud for en alvorlig ulykke og får forbrændinger på hele kroppen, så skal kroppe have tilført 40 liter væske i døgnet for at man overlever.


    Ægteskabelige skænderier er direkte sundhedsskadelige, viser en ny undersøgelse. De svækker immunforsvaret - især hos kvinder.


    Hvis man vil drikke alkohol og samtidig undgå at få kræft, er det klogt at begynde at løbe. Amerikanske forsøg med rotter har vist, at jogging mindsker risikoen for kræft og reducerer alkohols skadelige virkning.


    Fodbold giver hjerneskade. Forskere har opdaget at 11 ud af 15 fodboldspillere, der i flere år havde trænet mere end fem gange om ugen, havde små pletter i hjernen. Pletterne kan være arvæv eller små blærer, som opstår når hjernevævet nedbrydes efter en hovedskade.


    Et menneske ud af 40 er psykopat - de fleste er mænd.


    Forskere har fundet ud af at menneskers intelligenskvotient (IQ) er vokset voldsomt. Folk, der for 100 år siden blev anset for normale, ville i dag have en IQ under middel.


    Det længste et menneske nogensinde har holdt sig vågen er 40 år. Cubaneren Tomas Izquiero har ikke sovet siden han var barn, og lider derfor af div. fysiske og psykiske skader.


    Ifølge af en undersøgelse om verdens lykkeniveau viser en sammentælling med 1,1 millioner mennesker at niveauet ligger mellem tilfreds og meget lykkelig. Hver person er blevet bedt om at bruge en skala fra 1-10, hvor 10 er meget lykkelig: gennemsnittet ligger lige over 7.


    I USA er ca. 25 % af alle AIDS-tilfælde stofmisbrugere. Gennemsnitligt er 41 % af AIDS-tilfælde stofmisbrugere i EU-landene. I Danmark er tallet kun 11 %.


    Mænd under 1,68 m begår sjældnere selvmord end deres højre kønsfæller.


    Børn, der mindst en gang om måneden leger på en strand ved det franske atombrændselsanlæg La Hague, har tre gange så stor risiko for at få blodkræft end andre børn, viser en fransk undersøgelse.


    Hidsige gamle mænd skal passe på. De af dem, der hat svært ved at styre deres vrede, har tre gange større risiko for at dø af et slagtilfælde.


    Hver dansker spiser i gennemsnit 18 kilo slik om året. Det svarer til at verdens største containerskib tre gange om året ankommer med slik, hvis det er lastet til bristepunktet.


    Hver dag bliver 70 mennesker lemlæstet af landminer og der ligger stadig ca. 100 millioner landminer og venter. Hver gang der ryddes en mine bliver der lagt 20 nye ud.


    På 1 sek. producerer manden normalt 10.000 sædceller; 600.000 pr. min; 36.000.000 pr. time; 864.000.000 pr. døgn; 315.360.000.000 pr. år.


    På 1 sek. producerer menneskene ca. 3.000.000 rødeblodlegmer som hver indeholder ca. 280.000.000 hæmoglobin molekyler.


    På et sek. producerer kroppen 694.444 granulocytter (hvidt blodlegeme til brug i immunforsvaret); 41.666.666 granulocytter pr. min; 2.500.000.000 pr. time; 60.000.000.000 pr. døgn; 21.900.000.000.000 pr. år.


    En gennemsnits amerikaner bruger 341 kg papir om året, mens inderne kun bruger 4 kg.


    Folk der snorker er statistisk oftere indblandet i trafik uheld end andre ikke-snorkende trafikanter.


    Familievirksomheder, hvor grundlæggeren typisk efterfølges af et af sine børn, er sjældent en succes, viser en amerikansk opgørelse. Kun 39 % af virksomhederne klarede at gå i arv til 2. generation og kun 15 % til tredje.


    En spørgeundersøgelse viser at mænd under samleje oftere får orgasme end kvinder. Faktisk får mænd orgasme 68 % af gangene, mens blot 17 % hos kvinderne.


    Under orgasme trækker musklerne sig sammen med nøjagtig 0,8 sekunds interval hos både mænd og kvinder.


    Ifølge WHO finder der 69.444 samlejer sted hvert eneste minut.


    Macao er verdens tættest befolket land med ca. 30.000 mennesker pr. km2, mens der i Danmark bor ca. 125 og i Australien blot 2 pr. km2.


    Menneskeheden spiser ca. 1,2 milliarder tons korn om året. Lagde vi kornet ud som en 15 cm. bred og 2 meter høj mur ville den kunne nå rundt om ækvator.


    I år 1998 kom der 143 millioner børn til verden.


    Et gennemsnitsmenneske har en hvilepuls på mellem 70-80 slag i minuttet. I løbet af et gennemsnitsliv bliver det til omkring 3,5 milliarder slag.


    Et gennemsnits menneske falder i søvn på ca. 7 minutter.


    Alle mennesker lyver. Og i gennemsnit gør vi det to gange om dagen. Vi lyver specielt når vi taler i telefon. Og kun hver syvende løgn bliver opdaget.


    Børn på 6 år ler ca. 300 gange dagligt. Voksne har under 100 daglige grin. Når kvinder henvender sig til mænd, ler de 127 pct. mere end dem.


    Verdens ældste mumie er 9000 år gammelt, og stammer fra en kvinde fra Jeriko i Mellemøsten.


    En menneskelig celle fylder så lidt at der er plads til over 10.000 af slagsen på et knappenålshoved. Men til trods for den ringe størrelse indeholder hver enkel menneskecelle over en meter DNA, som igen er sammensat af omkring tre milliarder forskellige base-trin.


    I lande som Botswana, Namibia og Zinbabwe er ca. 25% af befolkningen smittet med AIDS. Og i Sydafrika regner man med at befolkningstallet vil falde med en 3. del p.g.a. AIDS.


    Hvis man får orgasme forbrænder man ca. 49 kalorier, mod kun 7 kalorier, hvis man simulerer.


    Når det er tåget vejr, fejlbedømmer bilister farten og kører op til 50% hurtigere, end de selv tror.


    I et normalt voksent menneske udgøres 8% af kropsvægten af blod.


    hehe der er mere hvor det kommer fra! :lame: :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    flot at du kunne kopiere mit indlæg... :]


    Vidste Du??


    Psssst..... Zigiro... Relax... Han har kun lavet 7 posts her, så han har sikkert ikke set, at du har postet det samme. ;) Sommetider har jeg også svært ved at finde rundt i hvad der er postet og hvad der ikke er. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Psssst..... Zigiro... Relax... Han har kun lavet 7 posts her, så han har sikkert ikke set, at du har postet det samme. ;) Sommetider har jeg også svært ved at finde rundt i hvad der er postet og hvad der ikke er. ;)


    Hvad ? 8o ... Kan du ikke engang huske alle 156909 indlæg der er lavet ? ... Hm... Dårlig hukommelse ? :T


    :)) :)) :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Hvad ? 8o ... Kan du ikke engang huske alle 156909 indlæg der er lavet ? ... Hm... Dårlig hukommelse ? :T


    :)) :)) :))


    *G* :)) Busted :boxing:
    Indrømmet, nej det kan jeg ikke. De 4819 af dem kan jeg ikke huske. Det er dem i 3d mark forum. Dem læser jeg ikke. ;) ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Psssst..... Zigiro... Relax... Han har kun lavet 7 posts her, så han har sikkert ikke set, at du har postet det samme. ;) Sommetider har jeg også svært ved at finde rundt i hvad der er postet og hvad der ikke er. ;)


    hehe, jeg skal nok rælakse, syns bare det er pudsigt så mange af hans facts som ligner mine :) :]


    men ja, han er jo ny, så det er vel ok ;)


    ikke lige som mig, der er mega skilled her på tweak :P :)) :ban:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    *G* :)) Busted :boxing:
    Indrømmet, nej det kan jeg ikke. De 4819 af dem kan jeg ikke huske. Det er dem i 3d mark forum. Dem læser jeg ikke. ;) ;)


    HeHe... Kender fornemmelsen. Jeg kan sgu heller ikke huske de 4819 indlæg der... :)) ... Resten snakker vi heller ikke om. *G* :))