ny bærbar til fruen

  • Hejsa, nå fruen har fundet en maskine hun gerne vil have.


    den skal bruges til FB, mails, og ellers bare på nettet.....


    hun vil have 17.3" skærm og det har den her maskine...


    men vil høre om der er nogen af jer der kender til HP maskiner om de er noget værd ?
    øv havde ellers et billede fra bilka avisen det er nemli der hun har fundet den.....men kan ikke lige finde ud af og smide billedet ind.


    men her er data på den
    17,3 skærm
    Amd Athlon II x2 p360 (2.3GHz)
    4gb ddr3
    500 gb HD
    ATI HD 4250 HD shared
    win7 home premium 64 bit


    den står til 3899kr men hun har lige været i bilka og der står den til 3500kr

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • hvis det som du skriver bare er til facebook, email og andet internet gøjl så vil jeg tro hun bliver ganske glad for den.


    virker som en fornuftig nok maskine til rimelig billige penge.


    i say go for it.

    i5-2500K @ 4.5GHz | GTX580 oc'ed | Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz 8-8-8-24 | Asus P8P67 Pro | Xonar Essence STX | Sennheiser PC350 | X25-M G2 80GB | 2 x Samsung Spinpoint F3 1TB raid0 | Corsair AX850

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Julepalme
    hvis det som du skriver bare er til facebook, email og andet internet gøjl så vil jeg tro hun bliver ganske glad for den.


    virker som en fornuftig nok maskine til rimelig billige penge.


    i say go for it.


    yup osse min første indskydelse........når det bare er til pjat og leg ;)


    det eneste jeg var i tvivl om ? er om Hp laver gode maskiner eller om man får en maskine der skal til Rep. hver anden uge.... :)

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • tjaa kan umuligt være så slemt som de erfaringer jeg har med acer bærbare :)


    men hvis i er nervøse kan i vel betale jer for en extra garanti så i ved de dækker hvis der sker noget.


    specielt med bærbare tror jeg det generelt er en god ide at få extra garanti med, er nok en af de stykker elektronik udover telefoner.. man hører om der oftest går i stykker.

    i5-2500K @ 4.5GHz | GTX580 oc'ed | Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz 8-8-8-24 | Asus P8P67 Pro | Xonar Essence STX | Sennheiser PC350 | X25-M G2 80GB | 2 x Samsung Spinpoint F3 1TB raid0 | Corsair AX850

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Julepalme
    tjaa kan umuligt være så slemt som de erfaringer jeg har med acer bærbare :)


    men hvis i er nervøse kan i vel betale jer for en extra garanti så i ved de dækker hvis der sker noget.


    specielt med bærbare tror jeg det generelt er en god ide at få extra garanti med, er nok en af de stykker elektronik udover telefoner.. man hører om der oftest går i stykker.



    Jamen det var nemlig også hvad jeg havde hørt om Acer, så ville lige lure om der var nogen herinde der havde dårlige erfaringer med HP.....
    kunne godt være man skulle tilkøbe den forsikring/garanti.....det må være op til hende ;)

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Jeg har haft en HP Pavillion 7 et eller andet.
    Den er givet til min svigermor nu, men har overlevet en tur til Afghanistan, ude mit i ingenting, og hjem igen.


    Dette har selvfølig gjort den lidt langsommere, og blæseren siger da nogen sjove lyde i ny og næ.


    Den er sat til Blue Ray, men kan ikke selv trække opløsningen.


    Men at i alt har den bestået mine forventninger med Braviour.


    HP er god til hygge pc osv, men bestemt ikke til spil osv. måske lidt, men ikke som en Tweak bruger ville gøre.


    HP kan også blive lidt varme underbunden, da der er for lidt køl, men det referere jo til ovenstående.


    Det er et særdeles fornuftigt køb - Hvis du spørger mig.

  • Uanset hvilken computer du køber så er kvaliteten ikke fantastisk i den prisklasse, sådan er det uanset om du køber Acer, HP eller noget andet.


    Hvis computeren ikke skal flyttes rundt omkring (fordi batteritiden sandsynligvis ikke er særlig god) og kun til web browsing osv. så tror jeg det vil være et udmærket bud på en billig slæbbar.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM
    Uanset hvilken computer du køber så er kvaliteten ikke fantastisk i den prisklasse, sådan er det uanset om du køber Acer, HP eller noget andet.


    Hvis computeren ikke skal flyttes rundt omkring (fordi batteritiden sandsynligvis ikke er særlig god) og kun til web browsing osv. så tror jeg det vil være et udmærket bud på en billig slæbbar.


    yup det er nemli hvad den er til......og skal bare stå herhjemme, med strøm tilsluttet det meste af tiden :)

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

    Rettet en gang, sidst af sehested ().